Ik hoop op een positieve bloed test. Ik ga nu even op huizenjacht en dan hopelijk als ik terugben heb je goed nieuws voor ons. x
Heel veel succes met bloedprikken meis !! En ik hoop dat ze het nu wat sneller weten dan pas na 3 uur vanmiddag! Maaruhhhhhhh je brengt toch weer hoop bij mij hoor !! GEEN buikpijn/krampen en (bijna) geen bloedverlies meer ?? Klinkt heeeeeel hoopvol hoor !!!! Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen dat je de uitslag heeeel snel weet (ze kunnen ook een spoed-bepaling doen hoor, gewoon om eisen!!)
Ik maak er een ware soap van heh hahaha. Nu net thuis, en nu maar weer wachten! bloed/ bruin is gestopt, maar voor hoelang???? Mijn man zei dat ik hoop mag hebben maar ook niet te veel, bang dat ik in een gat val. Zowiezo kom op het zh zegt die verpleegster: Moest u vandaag komen??????? Ik zeg ja dat hebben ze zelf gezegd, hadden ze me helemaal niet op de lijst gezet!!! Nou ik was echt weer kwaad hoor.
Nou jah zeg!!! zo ga je toch niet met mensen om!!! Ik duim nog steeds heel hard voor je hoor!!! Ik moet zo werken!maar zodra ik thuis ben kom ik kijken! KNUF
jeetje elif........ze maken er wel een beetje een potje van. Kan me voorstellen dat je kwaad was. In plaats van dat ze met je meedenken in deze situatie zorgen ze alleen maar voor meer verdriet en kwaadheid.... Ik ga heeeeel hard door met duimen, tot ze dr afvallen!
knuffel voor elif!!! en wat een domme dozen zeg. zo irritant als je je een nummer voelt. waar nog niet eens op gerekend was ook! :x knuffel knuffel!
elif, ik zou zelf echt om 14:59 zelf bellen. schiet niet op! mok... maar ja. wat zal het nog zeggen? ws krijg je een beeld van het stijgen en dalen van het HCG.. ga je trouwens ook een nieuwe afspraak maken voor nieuwe ronde ? of even een pauzemaand? moeilijk he. gevoel vs verstand en ongeduld vs rust...
als het gestegen is ga ik extra in lommel voor een echo dan wil ik ook zeker alles weten! en niet telkens ja nee ja nee. Dat moet ik dus aan hun vragen hoe dat gaat, het liefst ga ik gewoon verder dan.