Loutje schatje dank je wel ja de vrouw zei gisteren, je mag nu eigenlijk al juichen hoor. Miskramen bij 12 weken zijn geen foetussen van 12 weken maar gemiddeld van 7 of 8 weken en het heeft het overleefd. Dus je hebt nog maar 0,5 tot 1 % kans op een miskraam eigenlijk nihil dus. Manlief wat geheel ontroerd, het is nu al een stouterikje of zegt ze een lieverd want het beweegd naar jullie Toch zoiets ongelooflijks
Lieve Elifje, Lekker juichen en genieten hoor!! Wat een prachtige echo's . Ben zoooooo blij voor jullie . KUS!
Elif, was het bij echobaby? Fijn zeg dat die vrouw dat zei over die miskramen. Is toch weer een flinke geruststelling hé! Geniet nu maar voor de volle 110%!
zo te lezen gaat alles heel goed met je zwangerschap... geniet er van meid... hopelijk over een aantal maanden een gezond kind in jullie armen... het is jullie van harte gegunt... liefs
Nee maar al wel info over opgezocht. En vond goede en slechte dingen maar zo gaat dat met alles volgens mij !
Hey medemamsie We schelen ongeveer 5,5e week! Wie had dat ooit gedacht he lieverd. Wanneer is jullie volgende echo?
Hahahaha jaaaaaaaa geweldig heh medemamsie. Samen aan een topic begonnen met tranen, wanhoop en verdriet. En nu samen zwanger Wij hebben 4 juli de nekplooimeting. Nou harstikke geweldig zijn we kort na elkaar uitgerekend Spannend hoor. Maar waar blijft die bannerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Joehoe! Wat een mooie echo meid! Ik ben helemaal plaatsvervangend happy ... Liefs en een dikke knuffel, Josien
hey meid, vanuit het zonnige Kroatie wil ik je even goeiedag zeggen, en meis geniet van deze zwangerschap!!!