Merk wel dat het wag zwaarder wordt maar echt klagen doe ik nog niet. Heb een beetje last van mijn ribben want daar liggen ze lekker tegenaan. Voel jij je verder goed?
Ik voel me prima dank je wel Net belde mijn mannetje op. Zegt ie ineens: Zeg eens tegen kleineke dat het goed moet groeien en snel moet komen! Ik zit op het kleineke te wachten. Zooooooooo lief heb er tranen van in de ogen. Hij is zoooooo blij
En er staat een 10 Nog 2 weekjes en de akeligste weken zijn voorbij. Had wel gisteravond en vanmorgen wat last van krampen. Pfff dat maakt je direct ongerust. maar neem aan dat dat van de oprekkende baarmoeder is of de banden??? Wachten maar ff af. xxx
jip..... de fijne bandenpijn......... soms kunnen dat flinke steken zijn....!!! 10 weken...... idd.. nog 2 weken.... en dan vliegt de rest voorbij...
10 weken alweer meis! Super! Ik heb ook nog best een tijd last gehad van krampen, vooral s ochtends, nu zijn het meer steken. Liefs!
Ohhh wat mooi Elif!!! 10 weken Die heb je alvast in de pocket. Tja, vervelend die banden pijn... lijkt mij Dikke kus en knuffel. Hoe is het met je mannetje? loopt die lekker verder te stuiteren?
Super Elif, 10 weken alweer! Dat die komende twee weken maar héél snel voorbij vliegen zodat jij je wat zekerder voelt!
Nog 4 dagen tot de nekplooimeting brrrr spannend! Manlief is al happy iig dat hij naar het kleineke kan kijken Hopelijk is het ook gezond. xxx
who elif alweer 10 weken wat ga je hard. Wat lief van je mannetje volgens mij bgint bij hem het besef te komen dat hij vader word .
wuppie, hoe'st met jou? ook alweer de 20 weken gepasseerd..... gaat toch wel hard he? na die eerste 12 dan!!
wuppie jij gaat ook snel Maar dat wil zeggen dat ik volg hihih dat besef ik nog niet zo. Hopelijk blijft het zo gaan. Weet je al wat het word Ja hij is zooooooo blij echt lief hahaha seth het is idd zoooooo spannend. pfffff Loutje lieverd dank je wel, ja het gaat goed hoor ongelooflijk hoe snel de tijd eigenlijk gaat. Nu ook snel jouw iui xxxxxxxxx
Jeetje wat ga je hard meis Spannend hoor, de nekplooimeting! Ik ga duimen voor een goede uitslag lieverd.