Masha'Allah ons wondertje is geweldig gegroeid! Het is 4,3 cm en de nekplooi was 1,3 mm en mocht maximaal 3 mm zijn perfect dus!! Er is ook nog bloed afgenomen maar ze vond alles er prima uitzien. Het bewoog al heel uitbundig en we hebben het hoofdje, het kontje met de beentjes mogen zien. Het had ook al een neusje maar op een foto is het of het een enorme neus heeft * schok* manlief zei toen ff je moet het zo bekijken Er zit een schaduw bij zie je Maar het zag er prima uit! We zijn zooooo blij
Meis wat prachtig!! Wat super dat alles zo goed was! Durf je nu al weer een klein beetje meer te genieten? Doen hoor!
Jeej wat super! Pop die kinderchampagne maar open En wat ga je hard zeg, al bijna 12 weken! Geniet er maar lekker van lieverd. Liefs!
Van harte gefeliciteerd Mooie foto, hoor Lekker genieten van het zwanger zijn en vertellen dat je zwanger bent . Jullie hebben het verdiend
Oh da's heel fijn om te lezen! Nu maar heel hard gaan genieten hoor! Misschien kan je zelfs al profiteren van de solden ! Dikke proficiat hoor!
Bedankt lieverds!! We zijn echt heel blij. Gisteren kon mijn moeder haar mond niet houden op de verjaardag van mijn oom. Terwijl ik eigenlijk had gezegd houdt je mond Maar oke manlief zei ik begrijp het ook wel een beetje. Dus de familie weet het. Pfff zometeen werken en lagen pas half 11 in bed ik heb geen puf pfff hahaha Nog 5 dagen werken heeeeeeeeeeeeeeerlijk. xxx
Elif lieverd! wat fijn dat dat alles goed was! nu lekker genieten! en ben wel benieuwd naar je nieuwe buikfoto! knuf
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat alles goed was, GEFELICITEERD . Bijna 12 weken, jeetje zeg wat gaat dat snel!
Bedankt lieverds Ja we zijn zoooooo opgelucht. Nu nog een week en dan 12 weken Sabrien volg aub heeeeeeeel snel xxx
wat een super mooie foto's!!! geniet er maar lekker van lieve Elif! Enne bijna al 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elif wat een geweldig nieuws ! Ik ben echt zooo blij voor jullie ! Nog een week en dan ben je 12 weken en kan je het van de daken gaan schreeuwen, wat super he Prachtige echo's !