hier gaat ook alles goed! ben nog steeds druk met alle trouwvoorbereidingen, vorige week samen met m'n zus de trouwkaarten in elkaar gezet! ik moet maandag echt ff voor m'n jurk weg want dat roep ik namelijk al 6! weken en ben nog niet geweest echt heel verschrikkelijk... verder stuiter ik iedere keer weer als ik m'n banner zie, dan besef ik owwwww het is bijnaaaaaa 06 augustus
Hahahah wat leuk!! Alvast heeeeeeel veel plezier op je bruiloft en van harte gefeliciteerd Kan me voorstellen hoe spannend het allemaal is xxxx
Hey Elifje!! Nog 5 daagjes en dan alweer 12 weken, wat heerlijk! Ben super blij voor jullie, en dei banner staat je echt prachtig. Verder voel je je goed? Of last van kwaaltjes?
dank je wel lieverd Hoe is het met jou? Weet je wat het word of wil je het wel überhaupt weten? Net ook goede uitslag van de rode hond test, ik ben immuun. Dat is goed nieuws Ik voel me ook prima hoor. Zometeen ff wat eten maar wat?? xxxxxx
Uhm jaaaa We hebben geen voorkeur dat niet. Maar we zijn zoooooo benieuwd. De meisjesnaam staat al voor 90% vast. De jongensnaam wisselt vaker nog xxx
spannend Elif! bijna 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaf dat het zo goed gaat!!!!!!
Fijn dat het goed gaat meis, hier gaat het ook goed hoor! Schiet al op he? Beebje is al lekker aan het trappelen in mijn buikie. Wij weten het geslacht al. Willen jullie het straks ook weten of hou je het als een verrassing?
O lees net dat jullie het ook willen weten, net zo nieuwsgierig als ons dus haha.... Ik denk dat jullie een jongen krijgen.
Ik denk dat Zora een meisje krijgt En Elif een jongen! Nog 5 daagjes en dan is de magische 12 weken grens bereikt lieverd! xxxxxx
elif wat mooi al bijna weer 12 weken!!!!! hoe voel je je??? en al lekker rond wezen kijken voor leuke spullen???