Hier zie je bij de rode en de blauwe kleurtjes het bloed van de navelstreng en de moederkoek. Geen bloed tussen de beentjes
Ik dacht....ff Elif-topic koekeloeren! Meid, wat een prachtige echo's! *ietwat jaloerse smelt* Wat heerlijk voor je; geniet ervan! Knuffel, Hypo
Vanmorgen ineens de schrik van ons leven gehad: roodbloedverlies met vliesjes! Ik had echt zoiets neeeee dit mag niet waar zijn. Direct naar de eerste hulp geweest en daar bleek niks aan de hand waar het bloed vandaag kwam??? Ze zag alleen een beetje een ader kapot in de baarmoederhals maar de vliesjes?? Er was nergens iets te vinden op de placenta, erin of op de kleine. Pffffff dat was schrikken.
Nee nu niet meer nog wat beige/ bruin maar verder niet meer. Maar ik had echt zoiets ooooooh nee!! Kleine loopt ook 4 dagen voor trouwens nu op 14 weken en 5 dagen haha.
Gelukkig is het bloeden gestopt! ohh leuk dat hij nu al voor loopt! de mijne loopt wss 2weken voor krijg rond 30weken een groei echo! KNUF
Oh 2 weken netjes hoor!! Ja de gyn zei dat het eigenlijk zoooooooooo minimaal was de kans op nog een mk. Hij zag heel goed uit en ook de rest. Pffff
Wat eng meis! Niet toevallig sex gehad vandaag? Want daardoor kan er idd een adertje kapot gaan. Gelukkig was er niets aan de hand. Nog stiekem gekeken naar het geslacht?
Pff meis, wat zal je geschrokken zijn! Ik kreeg al een hartverzakking van een klein beetje bruin! Gelukkig viel het allemaal mee. Ik zou zo graag de tijd 3 weekjes vooruit zetten, kan niet wachten op m'n 1e echo!!!
Gelukkig vals alarm Elif! Maar wat moet je geschrokken zijn... . Hopelijk verloopt de rest van de zwangerschap zonder zorgen! Ik duim!
Dreamer hahaha ja ik heb gekeken en het hing er nog goed hoor hahaha. En ik heb 2 foto's meegekregen waarop zelf de nub duidelijk te zien is. Nee het gekke is dat niet, mijn man maakte zelfs een grapje nou dat is al een tijd geleden hahahah. Of het nog van dat innestelingsgedoe was van toen ik weet het niet. Loutje hoop dat de tijd snel voor je voorbij gaat en je snel je echo krijgt! Bereke dank je wel meid. Hoe gaat het bij jullie?? Ja het was echt ff van pfffffff en nu!!!!!!
Lieve Elif, Ik zie dat jullie een jongetje krijgen!!!!!!! Wat geweldig!!!!! Schrikken zeg van dat bloedverlies, goed dat je meteen naar SEH bent gegaan. Gelukkig was alles goed. Doe je wel rustig aan! Ik ben zoooooooo blij voor jullie. Kus Sabrien
We zijn nu bezig met de vooronderzoeken, dus dat loopt nu allemaal!!!!! Spannend allemaal weer hoor, helemaal opnieuw beginnen!! Waren op zich wel heel positief over ons en dat proberen we zelf ook te blijven !!!!!!! We hebben toch het gevoel dat het hoe dan ook, toch wel een keertje goed komt aan dat gevoel proberen we ons vast te houden. Geniet onwijs van je zwangerschap en ik geniet met je mee .