hihih astrid heb ik ooit eens geprobeerd en toen zeiden ze gewoon we weten het niet heel boos. pffff ik weet het ook allemaal niet meer
Meiden net met middagurine na 2 koppen koffie daarnet een test gedaan maar de streep is lichter. Al even ter voorbereiding op het nieuws dadelijk.
oei oei lief. dan vrees ik idd voor dalend HCG. arm schatje. nou ja eigenlijk was je wegens bloed al weer van roze wolk af, en dat stomme gesprek met die doos die de HCG uitslag doorgaf. maar toch, je houdt altijd hoop he knuffelknuffel!
ja we kunnen alleen maar accepteren en kwaad en woest zijn.. en verdrietig... en dan maar weer doorgaan... snif...
he nee elif maar middagurine is niet de beste graadmeter he. Probeer toch nog ergens hoop vandaan te halen. Wat een oneerlijke %$^#$&zooi toch.
gaat net de telefoon ik helemaal hyper alhoewel ik weet dat het niet kon, mijn man kom je me dadelijk halen . Nou zeg hahha
Lief van je hoor alexandra ik ga dadelijk ook zelf bellen als ze niet bellen onder het halen van mijn man. En dan leg ik uit dat genoeg heb van het wachten en nu gewoon het slechte nieuws wil horen punt!
Ga nog even niet van die test uit meis ! Middagurine + 2 koppen koffie is dus verdunde urine en ws. niet zoveel hcg erin! Ik blijf toch nog heel hard duimen! XXX
hihihih lief hoor astrid,we horen het rond..... 3 uur half 4? Dan ben ik thuis van mijn man halen. ben dadelijk rond 5 over half weg.
sterkte meis!!! En idd zou gewoon zelf gaan bellen en je niet aflaten schepen! Zo'n waarde kan echt al binnen half uur bekend kunnen zijn!
Hey jakkie bah !! Ik ga nu naar huis en kan daar vanaf zo'n kwart voor 7 weer online komen ........... Moet ik al die tijd in spanning zitten HEEEEEEEEEEEEL VEEL sterkte !!!