Dat wel maar je mag het niet samen gebruiken, het lijkt op menopur maar je mag het absoluut niet bij menopur gebruiken zeiden ze toen tegen me??
Ohhh wat stom ik heb alles weggegooid vorige week.... Gunde het de apotheek niet en aangezien je het niet mag aanbieden het ik t gewoon weg gegooid.... Zonde zonde zonde
Hier gaat alles lekker, druk bezig met verhuizen! Eindelijk een eigen plekje voor mij en mijn kleine meid!
Hee meiden, Tja ik heb ook een vooraadje puregon in mij koelkast staan. Maar ik heb nog een pogign in nederland en daarna naar DD. In nederland zal ik wsc nog puregon gebruiken, maar misschien kan ik die daarna wel "terugbrengen naar het zh" , zodat ik er iemand heel blij mee kan maken. Maar goed, Elif! fijn dat het allemaal zo lekker gaat dit keer . Ik hoop zo op een mooie elif-beeb! we hebben wat met data, dus ik gok 27 januari (verjaardag marjahman). Kus, Marjah
Waarom eigenlijk Puregon gebruiken in NL? Ik zeg: Menopur gebruiken jij!! Kan betere resulaten bij ons 'oude wijffies' opleveren. En dan zeg ik ook direct: aan je arts een grotere hoeveelheid vragen dan dat je nodig hebt om zodoende vast te gaan sparen voor DD. Niet dat je DD nog nodig gaat hebben, want poging 3 gaat het gewoon worden, maar just in case...
Haha, natuurlijk ga ik UMCU vragen of ze niet iets "wilds"willen gaan doen . Puregon heeft al twee keer niet naar behoren gewerkt! Dus proberen mag, maar ik ben bang dat MCA anders niet meewerkt. Heb ik al eerder gevraagd (en geeist...). Maar misschien is Dr B (lijkt op meneer unterhose ) wel van plan om eens gek te doen. Ben benieuwd. Als dat zo is, nou dan kan "het zh" me zo benaderen voor een voorraadje puregon.
Ik snap niet waarom je niet gewoon Menopur mag gebruiken als jij dat graag wilt. Waarom zouden ze dat tegen willen houden? Je hebt weinig eicellen en met weinig eicellen is een combi van Menopur en Cetrotide aan te raden. Waarom dan iets anders willen geven...? Ikke niet snap!! Of hebben ze contracten met de leverancier van Puregon??
Ik ga voor je duimen voor 30 augustus!! Wachtbankje... ehh tsja Over het algemeen wel goed. Krijg alleen een rsi pols van al dat ge-internet hahaha Maar qua zenuwen trek ik het nog wel. Misschien stom, maar kan me nu ff niet anders voorstellen dan dat het raak is. Ik bedoel: kom op!! 3 embryo's in buikkie!! Dat MOET toch gewoon goedkomen... Oeff.. Als ik straks maar niet te hard neerknal... Cryo tp was ook optimistisch... en toen... BENGKKKK maar nu niet. Nu Is Alles Anders!!! Trek jij het wachten tot aan eind aug. nog een beetje?
morgen wordt alles anders, alles beter en alles nieuw... gisteren oh nee dat was niks, dat kunnen we beter maar vergeten... (bonny st C, red.) Succes meid Ga tukkie doen Oh ja, ik had je nog ge-PB-t
Medicatie: ik had ze eerst aangeboden op een andere site maar na overleg met mijn man toch maar beslist dat we ze inleveren in het ziekenhuis. Hij voelt er zich niet goed bij om ze door te geven aan iemand anders (hebben we het wel goed bewaard, is de medicatie niet te warm geworden de voorbije weken,...). Dus dan doe ik dat maar niet. Nekplooi: de eerste meting is te vroeg gebeurd en gaf voor een van de kindjes een nekplooi van 5,3 als ik me niet vergis waardoor we totaal in paniek waren. Dan is de tweede meting gebeurd en die gaf voor dat kindje een nekplooi van 3,4 maar blijkt oké te zijn voor een eeneiige tweeling?! Die tweede meting in combinatie met mijn bloed gaf geen verhoogd risico. Maar natuurlijk blijft het heel sterk door mijn hoofd spoken.
Bereke dat kan ik me voorstellen !!! jeetje dat is schrikken. En zoiets blijft in je hoofd spoken. Lieve loutje zie je net lezen nogmaals dikke knuffel!