hey mooi kamertje hoor. volgens mij deed mijn pc niet zo goed ff want nu zijn de foto's wel geladen!!! echt super leuk!!!!
Elif, wat prachtig om te lezen dat jullie zo genieten van de kleine man in jou buik. En wat een mooi kamertje hebben jullie gemaakt voor jullie manneke!
Geweldig he die schopjes? Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen! Echt bijzonder dat er een kleine in je buik zit he?
Ja zora kan het nog steeds niet geloven eigenlijk. Dit hadden we nooit verwacht heh, dat het toch nog zover zou komen! xxx
Hey lieverd, hier gaat alles goed hoor dank je wel En met jou ook? Jij gaat ook zo snel hihihi. Ja morgen alweer 18 weken ongelooflijk!! Hoe is het met de misselijkheid? xxxxx
Hahaha jij ook hoor. Net een doptone bij kijkshop gehaald, maar ik vind het hartje niet hoor Beetje ongerust daardoor.
he jakkes Elif.. kan me voorstellen dat je daar wat ongerust door wordt! ik zou als ik jouw was het straks nog een keer proberen! het is soms ook wel lastig om het hartje te vinden , toch!?
Ik heb er eerlijk gezegd spijt van dat ik hem gekocht heb. Ik voelde daarnet wel nog een plopje Dus hij beweegt volop , ik las ook iets van gel of creme smeren dan geleid het beter. Eens proberen. xxx
deed je het zonder gel of creme?? dan kan het wel zo zijn hoor dat je het niet zo goed hoorde! Je kunt het beste body lotion gebruiken! ik heb de angelsound en al 3x het hartje gehoord!! 1x met bodylotion en 2x met van die gel! oooh wat fijn dat je de baby wel voelt!!
Ja bij deze hoefde geen gel zeiden ze. Nu zei iemand van het januari topic dat er mensen met 35 weken nog het hartje niet vonden. Nou ik probeer eens en anders terug hoor!