hej meissie!!! zit er een zacht ding de onderkant?dus op dat ding dat je hem op je buik zet?daar mag je geen gel bij gebruiken. is dat ding harden dicht dan kan het wel.! Ik had er ook een met een zachte onderkant vond het hartje ook niet! heb er 1 via internet besteld waarvan de onderkant hard is en meteen toen uit geprobeerd en jah hoor meteen het hartje gevonden. maar hier nog steeds 24uur misselijk met aventoe overgeven! vanmorgen ook weer over geven! wel goed voor de slanke lijn haha! was wel 1kilo aan gekomen en nu is het er weer af!dus weer op start gewicht
Och wat erg dat je daar nog steeds last van hebt. Ja idd is met zo'n zacht ding aan de onderkant Schijnt idd echt aan dit ding te liggen lees nu meer klachten
en die missleijkheid zou wel me hele zwschap blijven. maar goed zo lang hoef ik niet meer.hoog uit 11weken!
jah met die andere vond ik hem direct! ik hoef nog maar hoog uit 11 weken omdat ik voor de 38 natuurlijk beval of met 38weken word ingeleid of een ks met 40 weken!
Ohhh elif maak je niet druk je heb een slecht apparaatje gekocht!! Is het ding wel dicht als je dat zachte ervanaf haalt?? Zoja kan je gewoon babyolie gebruiken. Zelf doe ik het met nivea maar dat glijd minder goed. Weet zeker dat het goed komt. Als je zoef geluiden hoort weet je dat hij beweegt. En harde klappen in je oor zijn schopjes Rustig aan hoor maak je niet druk!!!!!!
Ik weet niet eens of ik er nog wel een ga kopen eigenlijk. Anders koop ik iets moois voor de baby van dat geld. Ik had het eigenlijk voor mijn verjaardag gekocht . Maar dan haal ik wel iets voor hem
Na alle stress gisteren om die doptone, had de kleine zoiets , ik laat je wel merken dat alles goed is! Papa heeft hem voelen stampen!! Ik had mijn hand op de plek waar hij altijd stampt en ineens voelde ik het niet enkel in mijn buik maar ook tegen mijn hand! Zijn hand erop gelegt met een paar vingers dan, en ja Hij voelde hem stampen. Hij vond het zo voelen als plopjes, en hem dan uitgelegd dat het dat is Hij was er helemaal stil van haha.
Dank je wel lieverd. Ja het was net op de grens rond 0:00 uur vannacht Goede start van de 18 weken Jij morgen al 29 weken jeetje wat vliegt dat heh, maar altijd bij anderen Dat herken je vast hihi
Ohhh vind het bij me zelf ook vliegen hoor meissie. weken vliegen voorbij! heb je er zo lang op zitten wachten en voor je het weet is de kleine er al.raar hoor.
Regi wat lief dat je kwam spieken. Nog ff is kleine meid er ook Spannend hoor, ben benieuwd naar haar naam
oooh Elif wat ontzettend fijn meid!!! wat een goede start van de 18!!!!!!!!!! weken!!!! lekker genieten jullie!!! xxxxx