Ja manlief zegt maak je niet gek meer. Jij ( wij) vinden die naam mooi en dat is het belangrijkste!! Ja het gaat zo snel meid!!! Pffffff soms te snel hihihi. Nog 3 weken tot de 3D echo en jij volgende week de 20 weken echo spannend
gaaf ! jullie gaan 3D echo doen!!! leuk hoor! denk dat wij dat ook gaan doen!!!! nou idd meis! jullie naam is prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zooo benieuwd naar de 20-weken echo!!! kan haast niet meer wachten!!! ben trouwens nu ook aan het strijken hoor!! en af en toe weer ff checken!
haha nee dat komt wel goed!! moet alleen een nieuwe hoes... want deze ligt er los omheen! heel irri nou nog een paar overhemden , alle theedoeken nog en dan ben ik KLAAR!!!!
Ondertussen begint hij toch weer wat te twijfelen begint nu weer namen te noemen zoals , Yunus, Arda enz Aaaaaaaaaaah pffffff. hihih
ooh , en jij gaat dan maar ZP-en?? ik ga straks ook maar even tv kijken.... weet niet of er wat leuks voor is! ben ook al bezig met behangetjes zoeken voor de baby kamer!!! ook leuk om te doen!
ja zekers!!! heb ook wel zin om met de kamer bezig te gaan! maar we zijn nog bezig met een huis... als dat door gaat , dan kan ik wat gerichter plannen gaan maken!! Jullie kamertje is al helemaal klaar he! hebben jullie alle spullen al??
Ja hahah erg heh. Nog wat kleine dingetjes wat ik op het laatste moet halen maar de rest echt alles. xxxxxx
wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie zijn er lekker vroeg bij!!!! de kinderwagen en alles ook al??? hahaha leuk hoor!! dus jullie uitzetlijst is compleet!! nu alleen het kindje nog!