wij ook!!! van een meisje hier van het forum! die woont dichtbij ons volgens mij ook een mutsy leuk he die kinderspulletjes!! wij hebben een maxi-cosi... zoooo schattig!! en heb daar een heel lief knuffeltje van een collega voor gekregen , die kun je eraan hangen... en een wipstoeltje en zo lief klein parasolletje , die kun je aan de kinderwagen vastklikken of aan de maxi-cosi!
Hahahaha ja lief heh. de maxicosi moeten we nog krijgen van haar. Maar heb ook nog eentje hier helemaal nieuw, een blauwe hihi
Jaaaaaaa heb genoeg voorraad hahahah. Vandaag ook wat `speelgoedjes`voor hem gekocht. Wat geluid maakt zo`n namaak telefoontje met balletjes erin. Iig wat geluid maakt en hij zich mee kan ammuseren. Zo lief!!
nou daar lijkt ie sprekend op zeg! alleen is die van ons iets zwarter voor mijn gevoel! HAHAHHAA wat grappig!!!!!!!!!! echt toevallig weer!
grappig he! jammer dat we zover bij mekaar vandaan wonen! ik zal zo even een advocado-dip maken voor tortilla chips!! ken je dat??
ik ga ff afsluiten hoor!! fijne avond!!!! enne tot snel!!! oja pb je me je nummer nog ff??? kan ik je smsen volgende week donderdag na de echo!!! doeidoei!!xxxxxx
Lekker meis,´ja we wonen aan de heeeeeeele andere kant helaas. Ammuseer je lekker. EN ja ik pb je het nummer nog hihih goed dat je me eraan laat denken . Erg heh hihi
Vandaag een dagje verder en we hebben besloten gewoon voor onze namen te gaan! Ocharme ons mannetje is wel vandaag van slag geweest door de stress van gisteren. Maar ben nog meer verliefd op mijn man als papa!! Zo lief en bezorgd en hem maar aaien en kusjes geven via mijn buik
Elif , hartstikke goed!!! goed dat jullie voor JULLIE namen gaan hoor!!! oooh wat schattig zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo lief he! ik leef nu echt naar het moment dat mn man onze baby ook kan voelen en zien bewegen!! lijkt me zo gaaf! Zo heb net gewerkt..... ben net weer thuis! was erg druk , dus zal zo even douchen en dan lekker slapen!!! tot morgen!! Xx
Hier een lekkende elif!!! Had wel af en toe vlekjes maar jeetje gisteren een vlek van 20 cm in mijn pyama naar ff voorover bukken naar manlief voor een kusje te geven en een knuffel te krijgen. Nu keek ik op mijn hoeslaken ook allemaal vlekken jeetje!! Ik kan toch niet met een bh gaan slapen voor zuigkompressen erin te doen dat slaapt niet lekker pfff.
Hai Elif! dat meen je! nee idd met bh aan slapen slaapt helemaal niet lekker... maar miss als je een bh zonder beugels doet??? en lek je nu ook nog?? hier nog geen last van (gehad) enne hoe is het verder??? weer wat rustiger? hier alles prima , heb het weekend gewerkt , was erg druk. nog 2 late diensten te gaan.... zal zo even boodschappen doen! want dat mag echt wel weer alles is bijna op! huishouden doe ik morgen wel.... heb er even geen zin in! Xx
Goedzo Ella alles op het gemak Wij moeten straks ook boodschappen doen, wel samen want moet wat in nl halen en ga niet met de bus Ach van een kant een goed teken heh als het nu begint, hopelijk dan genoeg bv voor straks
nou idd! hopelijk is dit een goed teken!!! leuk dat je BV gaat geven! ik kan dat niet helaas... ivm medicatie. haha handig dat jullie samen boodschappen gaan doen! Woon je in Belgie?? ja met de bus wordt dan wel lastig idd... kun je maar beter even wachten op je man! Ik ga zo lekker nasi maken!!! tot straks!!