Heb ik wel gedaan (je went eraan ), 10 maanden lang! Zo'n charmante meegroei-bh met zoogcompressen erin, je moet toch wat hè? Zo'n koude natte plek is ook niks. Toen ik met de borstvoeding gestopt was en voor het eerst weer zonder bh ging slapen voelde het gewoon koud daar... hahahah
Ella lieverd ja net 5 km over de nl grens Dus ik wacht idd maar netjes tot hij thuis is. nasi mmmmmmm lekker
ooooh leuk!!!! 5 km vanaf de grens......!!! waar ga je dan winkelen in nederland? de nasi was heel lekker!!!!! wil je ook een beetje??
leuk! leuke stad ook! en wanneer komt je man dan thuis?? anders heb je straks ook nog haast geen tijd om te shoppen!
ik ga zo naar mn werk!!! fijne dag lievi!!! he wat fijn trouwens dat je moeder je heeft opgebeld! zag je topic bij ''babynamen''!!! (heb daar ook ff gereageerd) tot laters!!
Oh die zal tegen 16 uur zoiets thuis zijn dus dat halen we nog wel. Ik ga direct eens kijken Liefie doe rustig aan he xxxxxxx
heeej elif!!!!!!!!!! hoe is ie!!!! ik ben zoooooooooooooooooo zenuwachtig...... moeten morgen pas om 1900!!! dus morgen nog een hele dag stressen! en ik moet er vroeg uit... want moet eerst smorgens oppassen! ach dat is altijd wel erg leuk! op mn 2 neefjes van 1 en 5 jaar en mn nichtje van 3 jaar!
ELIF!!!!! WE KRIJGEN BEIDEN EEN HALFBLOED-ZOONTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat leuk he! wij krijgen ook een zoontje!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar niks op hyves erover hoor! want we zeggen tegen iedereen dat we het niet willen weten... 3 vriendinnen weten het... maar die wonen ook verder weg!
Wauw proficiat lieverd Een half bloed zoontje die worden vast prachtige samen hihihihi. Ik kon helaas niks 's middags schrijven want ik was weg tot 18 uur sorry. Geweldig hoor
hahahahaa ben benieuwd naar onze zoontjes!!!!!! mn man heeft net al taart gehaald voor zn werk.... (we vertellen het wel op ons werk , want die collega''s staan veel verder van ons af. We wonen ook best ver van ons werk) hij is helemaal trots!!!!! en hij heeft de echo foto's ook mee... en gaat die inscannen!!! miss dat het me dan lukt om er eentje hier te plaatsen! (of meerdere
bedankt meis voor je pb-tje!!!! en je lieve berichtje hier!! maakt niet uit hoor dat je gisteren niet kon reageren!
Nou wat lief om te horen dat hij zo trots is Geweldig hoor hihi. Let er wel goed op dat je zelf niet hij gaat zeggen Dat gebeurd nogal snel hihih. Ben heel erg benieuwd naar onze mannetjes. EN hebben jullie al namen in gedachten evt pb xxx
nee we vertellen het niemand! denk dat dat ons wel lukt! op ons werk kunnen we het erover hebben haha ik pb je even!!
dankje meis!!! best fijn om die even te delen hahahhaaaa!!! ik zal even bezig met mn grootste hobby..... strijken!!! dat wordt nog wat.... straks veel meer blousjes om te strijken! want vind blousjes altijd zo mooi staan bij van die kleine jochies! en ik ga vanmiddag even een heel leuk babykleertjes kopen!!! verrassing voor mn man!
Aaaaaaaah nog geniet lekker van je blauwe wolk Ik heb vanmorgen al alles gepoetst( gezuigd, gedweild en nat stof afgenomen) En zometeen ff snel eten Maar mijn bekken voelen nu wel ff niet zo lekker