Het hcg is gezakt naar 79, helaas word het dus idd een miskraam. Ik had nu een hele vriendelijke MAN!!! aan de telefoon die me heel veel uitleg gaf. Ik mag bij de volgende cyclus dag 3 me weer melden voor een bloedafname voor de volgende cryo tp insha'Allah! Hij zei dat de kans heel groot was dat het genetisch niet in orde was.
das balen meid. heel veel sterkt. Gelukkig mag je dan gauw het weer gaan proberen meid en dat de cryo wel blijft zitten. heel veel sterkte meid
Dank je wel lieverd! Heel gek ik ben er nu wel berust in, dat ik nu zekerheid heb. En als het idd niet gezond was dan liever wachten op een gezond kindje
Hey lieverd, Krijg er een brok in m'n keel van. Ik had zo ontzettend gehoopt op een wonder. Wat is het toch ontzettend oneerlijk. Meid, een hele dikke knuffel!
ik snap dat je er nu wel berust in bent. en je hebt zeker gelijk over een gezond kindje. je weet ook dat je in ieder geval zwanger kan raken. maar heb je nu al een miskraam gehad of alleen bloedverlies? want mij vraag is dan als het vruchtje er nog in zit, gaan ze je dan tabletten geven om het op te wekken of niet?
ze gaan me opvolgen volgende week weer bloednemen kijken hoe het hcg zakt. Of ik een echo krijg??? dat weet ik niet
there it is, shit! je was voorbereid, maar KLOTE blijft het! fijn dat die man lief was. en idd, dag 3 bloedprikken en dan.... gaat het lukken. veel liefs meis...
dus daar moet je dan op wachten. benieuwd of je dan van 1 of 2 zwanger was. hoop voor je dat het gauw komt die mk dan kan je weer verder gaan
o lieve schat toch!!!!!!ik vind het zooo vreselijk voor jullie!!!! ik leef heel erg met jullie mee, ik heb er geen woorden voor een hele dikke knuffel schat!!!!!!!
Hele dikke knuffel meis. Ook al had je het verwacht, de echte uitslag zal toch zeer doen. Ook sterkte voor je man, want die zal zn hoop nu ook moeten laten varen. Op naar de volgende tp en hopen dat dat wondertje bij jullie mag blijven!
ja lieverd, maar hoop dat we ook gemeen krijgen straks een prachtig wondertje te mogen krijgen. Het voelt heel raar, verdriet, pijn maar ook opluchting van de zekerheid. Die onzekerheid pfffffff killing! Nu hopen op ons ander cryotje
Ja daar gaan we ook voor!! Ja die onzekerheid is vre-se-lijk! Ik ga zoooo hard duimen en veel dua doen dat het andere cryo'tje goed mag blijven zitten!