ja echt gaaf! wil dat denk ik ook wel doen! tot snel lieverd!!! en rustig aan he! En maar lekker genieten van jullie prachtige jochie!!!XX
hai!!! ja het was weer leuk!!! vandaag ook weer gewerkt en ben net thuis..... was een vermissing! dat was wat minder... dus hoop maar dat alles in orde is... de politie heeft het overgenomen! Hier verder alles goed! Heb een hele gave lamp voor de baby kamer! maar die moet ik nog wel even verstoppen hahaha een vliegtuig lamp! leuk he!!! Hoe is ie verder met jouw?? Xx
* Eventjes terug in de tijd, 1 jaar terug:* Meiden hier ben ik weer thuis om te proberen of het gaat. Het is allemaal heel heftig geweest Zondag moesten we voor een extra bloedafname en een echo gaan zo zeiden ze ons vrijdag om te kijken op de tp wel kon plaatsvinden, want vrijdag waren de waardes nog niet echt slecht genoeg voor me daar te houden. Zaterdag op zondagnacht was een hel voor me , ik kon niet slapen,niet liggen. Mijn man is me 's nachts om 3 uur op de vloer op de badkamer met warme doeken en wat zeep gaan masseren aangezien hij hoopte dat dit zou helpen. Niet dus heh , we gingen zondag vroeg op. En de vrouw herkende me nog. kom maar liggen zegt ze want je ziet niet goed uit! Mijn gezicht helemaal ingevallen en mijn buik of ik 7 maanden was. Deze raakte in paniek want ze kon geen aders meer vinden zo dik was het bloed geworden. Ze hebben me op een andere kamer gelegd en daar heeft 1 vrouw naar een hoop gezoek nog 1 gevonden. We moesten een uurtje wachten tot de uitslagen klaar waren tot dan moest ik maar blijven liggen. Toen kwam er een dokter met een verbleekt gezicht en zei dat ik direct mee moest nog voor een echo en aan een infuus daarna. Mijn nieren werkten niet meer zoals het moest. Het was verbluffend geweest hoe snel het was veranderd in de negatieve zin. Hij maakte een echo van me en ik werd naar een andere kamer gebracht en direct aan een infuus gelegd met eiwitten omdat ze hoopten dat dit het zou helpen dalen. 2 dagen zo aangekeken veranderde er niks!! De nacht van maandag op dinsdag kreeg ik geen lucht meer! Ze hebben me aan de beademing gelegd en gezegd dat ze nu echt het water moesten weghalen met een punctie. Zo gezegd het werd ochtend ik had mijn ontbijt nog niet "op"want ik kon niks meer eten of drinken zonder dat het terug kwam. Na ja een punctie is natuurlijk niet prettig maar na 2 liter voelde ik me al steeds beter, mijn rug deed geen pijn meer, mijn kortademigheid ging meer weg. uiteindelijk hebben ze 3,8 liter water uit mijn buik gehaald en dat was nog niet alles maar ze konden niet aan alles komen. Nu 3 dagen later mocht ik dan eindelijk op proef naar huis en voel ik me al wat beter. Maar nog steeds rustig aandoen en weinig drinken max 1 lt. En veel eiwitten eten. Morgen ga ik ff kijken voor speciale drankjes wat ze ook in het ziekenhuis hadden met eiwitten om dat nog wat te ondersteunen. Harstikke bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven. Nu hopen dat het zo blijft anders moet ik weer naar het zh. Maandag weer bloedprikken ter controle hoe het met mijn eiwitten gaat. xxx Elif * Dit was vorig jaar deze tijd, gisteren 1 nov opgenomen* Ongelooflijk is mijn buik was toen 107 cm met de overstimulatie en precies vandaag is hij ook weer 107cm maar dan met een prachtige inhoud. Ongelooflijk wat allemaal gebeurd is het afgelopen jaar. En wat er staat te gebeuren. xxx
Tjee, Elif! Wordt helemaal emo van jou verhaal. Ik kan het mij zelfs nog herinneren van vorig jaar dat je zo ziek was. Dan kan er inderdaad heel wat veranderen. Moest er zelf gister ook nog aan denken, vorig jaar werd ik op mijn verjaardag ongesteld na de tweede ivf poging en gister heb ik mijn eerste verjaardag als mama gevierd. Wat ziet je leven er dan binnen een jaar anders uit!
Geweldig heh Elin nu dan Niet vorig jaar, dat was maar echt kl*te!! beetje grof gezegd . Mensen om me heen zeggen, dat moet je allemaal vergeten! Maar vind net van niet! Wil me altijd kunnen herinneren hoe speciaal een wondertje krijgen is en dat niet alles voor niks is. Hopelijk heb je heerlijk genoten van je eerste verjaardag als mama p.s heb trouwens foto's van ons mannetje in mijn album als je hem zien wil xxxx
Elif, ik kan me je berichtje net als Elin van vorig jaar nog heel goed herinneren. Meiden wat prachtig dat er in een jaar zo veel kan veranderen, de 1 al mama en de ander bijna mama Geniet van ervan, het is en blijft een wonder!
Of ik hem wil zien?????? Natuurlijk! Heb hem gelijk even bewonderd. Echt een supermooi kindje, zie je nu al! En wat een duidelijke 3d echo. Tegen mij zeiden ook heel veel mensen dat je het moet vergeten, of dat ik het zelf nu vast wel was vergeten, maar ben het helemaal met je eens. Dit vergeet je nooit. Dit kan niet en hoeft ook niet. Het is zo'n speciaal gevoel als je er zo voor hebt moeten vechten en ik druk het mensen nu nog op het hart dat het echt een wonder is en dat het niet zo vanzelfsprekend is. Dat zal ik nooit vergeten. Besef maar al te goed dat we nog elke minuut van de dag dankbaar mogen zijn dat het gelukt is. Merk ook dat je heel anders in een zwangerschap en in het moederschap staat dan mensen die zo zwanger raken.
Elif, ik kan me je berichtje ook nog goed herinneren.... maar is dat alweer één jaar geleden joh? Jee zeg, de tijd is gevlogen! Fijn zeg, dat er voor jou ook na al die regen, zonneschijn is gekomen! En nog even, dan hebben jullie je prachtige beebje in jullie armen!
wat heftig Elif... nog eventjes volhouden meis! en jullie hebben jullie prachtige kindje in jullie armen!!! Ben zo blij voor jullie dat het allemaal goed is afgelopen....!!!!!! XX