klotezooi @#%!#^@$& Sorry voor mijn taalgebruik. ook al was je hier wel een beetje op voorbereid het is zo oneerlijk. En snap je gevoel je hoeft nu niet meer tussen hoop en vrees te leven, er is duidelijkheid. Wel prettig dat je nu eens een lieve man trof die uitleg gaf. Veel sterkte voor jullie samen! Knuf!
Sorry babe, vind het heel erg voor jou en je man. Laten we gewoon positief kijken naar de toekomst en 2010 wordt zeker jouw jaar. xx
Elif, vind het heel erg voor jou en je man! Wou echt dat het anders afgelopen was... Maar zoals je zelf al zegt: als het genetisch niet goed zat, dan maar eventjes langer wachten op gezond beebje. En 2010 word jouw jaar gewoon! Daar ga ik heel hard voor duimen! Hoe pakt je man het op want die had toch nog zijn hoop gezet op het feit dat er misschien eentje alsnog zou verder groeien hé? Wees maar extra lief voor elkaar (maar dat zullen jullie sowieso wel doen denk ik). Ik heb ook al een paar keer een man aan de lijn gehad. Telkens ook heel vriendelijk. Maar er werken er drie dus of het dezelfde was?! Misschien zijn de mannen die daar werken gewoon aardiger dan de vrouwen van daar in het algemeen .
Lieverd!!!!In geen woorden uit te drukken hoe naar ik dit vind voor jullie!Ik had zo gehoopt op en wonder! Meid heel veell sterkte!! KNUF
nee lieve elif wat erg voor jullie, weet zo goed hoe je je voelt nu je hebt nu zekerheid, maar dit had je liever niet willen horen. hele dikke knuffel meid, en 2010 word gewoon ons jaar. liefs lisa.
Nee toch En ik had zulk goeie hoop Ik wil jullie heeeeeeel veel sterkte wensen met dit nieuws! Toch iets waar je op rekende, maar zeker niet op hoopte!!! Bekijk bijlage 46436