Oh schat, wat een slecht nieuws maar wat klink je alweer positief! Voor je man zal 't toch nog wel een klap geweest zijn?! Mijn duimen gaat gewoon weer door voor maart! Dikke knuffel
Loutje ik probeer positief te zijn! Daarnet mijn schoonouders verteld en die vonden het natuurlijk heel erg. Zat ik toch in tranen hoor! Maar ik probeer me vast te houden aan de gedachte dat we nog 1 cryo over hebben! xxx
Dank je wel meiden, Ik voel me niet positief of sterk maar als ik niet zo denk val ik denk ik in een heeeeeel diep gat. Binnenin heb ik toch heel veel angst met de cryo nu, misschien dom. Maar gewoon de angst van voor af aan weer. Maar we blijven door vechten ik wil en kan niet opgeven!! Mijn man heeft het idd moeilijk mee, hij dacht zelfs dat het misschien een soort straf was( beetje moeilijk uit te leggen maar vanuit de gedachten van een moslim en onze situatie, misschien snappen jullie het dan meer) maar heb hem verteld dat alle mensen wel eens een miskraam vaak en erg genoeg krijgen. Mijn schoonzus heeft er ook meerderen gehad. Die man gisteren zei ook evt in april te beginnen maar dan zijn we op vakantie en kan niet tot mei wachten ( erg heh hihi) xxx
elfi@ ik snap wel wat je man bedoeld het lijkt ook net een straf of wij vrouwen iets misdaan hebben. waar door we geen kinderen mogen krijjgen wij die braaf zijn word het niet gegunt of zo
ja hij heeft ook nogmaals gezegd, jij verdient dit allemaal niet. Misschien wil je toch met iemand anders gaan trouwen? Dat je dit allemaal niet hoeft te doen Heb hem nogmaals verzekerd dat dit ECHT NIET zo is. Een vrouw heeft in mei voor ons tarotkaarten gelegd, en die zei jullie krijgen kinderen maar het word een zwaar en lang traject het gaat niet makkelijk zijn. Hij dacht dus dat ik alleen kinderen zou krijgen dan. Tja angst krijg je niet altijd direct weg helaas.
wat je man zegt snap ik helemaal wij hebben dat ook wel gehad maar we houden te veel van elkaar. we hebben ooit gezegt mocht het niet lukken dan maar met zijn tweetjes dat is me ook heel wat waard. sorry dat ik het zeg maar het leven kan ook mooie worden zonder een wondertje het zal geweldig zijn als we er 1 kregen toch? van mijn mannetje blijf ik houden hoe dan ook
Hey lieverd, Ik leef zo met je mee! Vind het zo oneerlijk voor je/jullie. Ook voor je man is het erg moeilijk, maar het bewijst wel hoe sterk jullie liefde is! En hoeveel je van elkaar houdt! Hele dikke knuffel!
Elif, wil alleen even zeggen dat ik aan je denk en met je meeleef.. dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor je man..
he meis, Wil je ook even een dikke knuf komen geven.....ik leef erg met jullie mee! Heel veel sterkte voor jullie beiden. xxxxxxxxxx
Ik moet toch een biecht plaatsen: Zo goed als ik me probeer te houden en positief te zijn. Net onder het poetsen, me kapot gezuigd en gedweild, lag er weer vanalles en mijn dweil zat niet mee, heb ik de hele stok vernield * schaam* het was of mijn woede ineens een hele vorm aannam. Hij is nu dus kapot, mijn huiskamer was wel klaar gelukkig haha. Maar ik zit vol met zoveel woede
elfi@ jamer van die stok hihi tip meis pak een stuk papier en schrijf het van je af of doe het hierop het forum. knuffie boos heid snap ik meis
hahaha ja hij is stuk nu weet ook niet wat me ineens overkwam! Denk idd dat ik me dat eens allemaal van me af ga schrijven!
Je tranen en woede vrije loop laten, dat lucht op! Niet meer dan logisch dat je verdriet eruit moet. Heel veel sterkte & een knuffel!
Elif, logisch toch dat je kwaad bent! Het is ook een rotsituatie!!!! Inderdaad, van je afbabbelen en schrijven en het de nodige tijd gunnen... Maar je banner telt af en wie weet zit het dan beter mee! Ik duim alvast heel hard! Wat erg voor je ventje! Kan me voorstellen dat je hart breekt als hij zoiets zegt! Hopelijk krijg je hem die gekke ideeën uit zijn hoofd gepraat!
Mijn man had wel een idee waarom de stok kapot was Maar hij had ook zoiets laat het er maar uit!!! Hadden toenstraks ook woorden, maar gewoon door de stress van ons beiden en de situatie met mijn ouders enz. Gewoon te veel. Maar we komen er wel