Lijkt me heel normaal! Het is ook heel veel samen hé! Maar denk maar aan jullie reis! En aan de tp van julllie toppertje! Er komen nog heel mooie tijden aan voor jullie!
nogmaals dikke knuf meid ik kan me je woede heel goed voorstellen, en het is soms ook wel even lekker om je woede ergens op af te reageren. wij meiden in de mmm zijn heel sterk, en ben er van overtuigd dat je door elke tegenslag weer een stukje sterker word. ook wij gaan er komen liefs lisa.
dikke knuffel voor jou! heel begrijpelijk dat je je woede even af moest reageren. ik ga hopen dat jullie dit jaar nog een mooi wondertje mogen krijgen. het is jullie zo gegund!
Elif knuffel meid. Het is ook allemaal niet makkelijk! Maar let maar op denk ergens in november babygeluk in huize elif
JAAAH fijn he' elif, ik wordt er ook helemaal blij van dat het allemaal zeker mogelijk is met cryo's. we gaan door meid! jij ergens half mrt weer een tp? mss lopen we wel gelijk, ik denk ik ook ergens in maart. xx.
ja als mijn ongi dan meezit idd in maart Maar dat is natuurlijk wel afwachten Nog steeds geen vruchtje verloren pfff zo kom je ook niks verder ik bloed ook helemaal niet meer.
Elif, wat zeiden ze eigenlijk in het ziekenhuis alweer? Moet je gewoon afwachten? Hoelang? Vind het zo naar voor je!!!
heb je ook geen erge buikpijn gehad elif, ik verloor 2 dagen na de erge buikkrampen een soort bloed/slijmprop. moet je ook nog terug voor een echo controle of bloedprikken. wij mogen in ons ziekenhuis niet eerder verder voordat het hcg onder de 0,5 zit.
Hey Elif, Ook van mij een hele dikke knuff!!!! Het gaat met jou ook goed komen, daar ben ik van overtuigd! Zelfs met één cryo! Had het zelf ook nooit verwacht!
lisa idd het hcg moet op 0 staan. Gisteravond erge buikpijn in bed denk nu komt het, niks pffffff Ja bereke gewoon afwachten, makkelijk praten sorry hoor, zan het ziekenhuis dan. Maar iig er is nog niks eruitgekomen