Tellen we allebei af naar 15 maart! Dat maart ons maar veel geluk mag brengen meis. Vind dat het wel eens tijd wordt!
Meiden vanmiddag in mijn pauze is het bloed doorgebroken, vruchtje zal nu ook wel volgen. Heb idd ontzettende krampen en rugpijn, dus ik heb mijn ass manager verteld hoe het zat, in tranen. En gelukkig was hij heel begripvol! Ik mocht naar huis en morgen heb ik ook vrij, dus heb ik ff tijd voor bij te komen. Dreamer lieverd het word idd tijd voor ons!! dat maart maar een mooie maand mag worden. xxx
Meiden er is net 1 vruchtje afgekomen, in vruchtzakje en al, heeeel klein, maar door het vlies zag je een heel klein rood bobbeltje. Ongelooflijk zo klein iets kan zo je hormonen veranderen! Mijn man kon er niet naar kijken en zei alleen maar: niet kijken, niet kijken! Ben benieuwd of het bij dat ene blijft.
Ai Elif wat een rot gedoe...hopelijk ben je snel door deze periode heen, want het is gewoon te triest voor jullie.... liefs
heel veel sterkte lieve elif, ik hoop dat deze nare periode snel voorbij is en dat er snel een mooie periode aan komt. dikke knuffel!