Mijn man dacht dat het het niet was. Maar ik zat het helemaal te bekijken ( sorry voor het detail) ik wilde het gewoon zeker weten!
Oh lieve schat toch! Gaat het een beetje met je? En je man? En ik snap heel goed dat je het bekeken hebt en zeker wou zijn! Dikke knuffel!
Dank jullie wel meiden! Net gehoord dat de stiefmama van mijn vriendin na de 7e kid zwanger is ik ben echt zo blij voor hun!!! Ik had er ook een gevoel over dat ze zwanger zou zijn deze keer! En het geeft mezelf ook weer ff moed net zoals Elin mij een boost geeft xxx
Goed zo Elif!!!! Zo mag ik het horen! Had het zelf ook echt nooit verwacht, maar ben heel blij dat ik een voorbeeld kan zijn voor veel van jullie! Het kan dus echt!!! Maar dat weet je zelf ook! Tis alleen erg verdrietig dat het bij jullie zo gelopen is! Maar ik weet zeker dat het met jou ook goed komt!
Dank je wel elin. Mijn man zei vandaag ook, kijk bij ..... is het na 7 keer iui gelukt, als de cryo niet lukt we gaan door!!!!!
Dank jullie wel lieverds, Net de moeder van mijn vriendin gebeld om haar te feliciteren met de zwangerschap van haar vrouw Vond ze heel erg leuk. Was leuk om te horen hoe blij ze waren samen
Wel beter gelukkig, jaaa nog anderhalve maand. Alleen dacht dat het bloed voorbij was begon het vandaag overnieuw
He bah! Elif wat rot zeg, hopelijk is het snel over. Meis, ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en het zo 15 maart is. Dikke knuffel lieverd! Liefs Zora