Hey lieverds, Vandaag gewerkt , ik probeer me elke keer weer met oppeppers goed te houden. Ben wel constant aan het denken, als alles binnen rustig is dan maart tp en dan gaan we april op vakantie, en dan mag ik of daarvoor of daar testen als alles goed gaat. Erg spannend allemaal hihi Elin laat hem aub staan jij geeft mij hoop!!
Lieve Elif, Ik vind het heel goed dat je jezelf d.m.v. oppeppers een beetje vrolijk probeert te houden. Toch is het echt niet raar dat je jezelf zo voelt, het is meer dan logisch. Ik volg je nog steeds en wil je een hele dikke knuffel geven! Het is niet niks het traject dat jullie meiden volgen. Vindt het erg oneerlijk dat het soms zo moet gaan. Ik onderga zelf binnenkort IUI, maar heb echt respect voor jullie meiden. Doe jij een beetje rustig aan? En ik duim dat je lichaam weer goed rustig wordt zodat jullie verder kunnen!
wat lief van je babii een hele dikke kus voor jou!!! Trouwens ook wat leuk nieuws: mijn mannetje wilde nooit naar disneyland parijs, hij dacht dat hij daar kinderen voor nodig had. Nu zei de ass manager tegen hem, moet je echt eens doen joh. Nu mag ik van hem gaan kijken . ben er al 10 jaar niet meer geweest en ben echt verzot op disney!!! Nu ff wat vinden xxx
super gaaf Elif disney is helemaal geweldig... wij wilden ook dit jaar gaan maar nu hebben we het ivm de babies een jaartje uitgesteld.... ik hoop dat je snel iets vind en lekker een weekendje weg kan daarheen...
leuk naar disney, daar wil ik ook ooit een keer naar toe. hoe voel je je? heb je nog last van bloedverlies gehad of is dat helemaal over? ik denk aan je, knuff...
Meiden het beige is ook zover weg dus nu wachten op .... weer bloed , de ongi . Klinkt nogal raar hihihi. Ik ben al zeker 10 jaar niet meer in disney geweest en ik wil er echt weer heen, en ineens zei die ja. Nou dat grijpen we aan. mari het is zoooooo mooi je voelt jezelf kind
Elif lieverd wat geweldig disney!!! Ik ben in parijs en in florida geweest! geweldig!!! we willen ergens dit jaar ook daar heen lijkt ons geweldig! KNUF
Hey lieve schat, Wat leuk Disney!!!!!Wij gaan daar ook van de zomer heen, enne daar hoef je idd geen kids voor te hebben hoor haha.
wij gaan dit jaar wss naar florida! wij gaan in september mocht ik dan nog niet zwanger zijn voor een maand naar amerika
Ik ben eens aan het kijken, voor iets rond disney voor te slapen dat valt best goed mee 140 euro voor zijn 2en 3 nachten. Ben me alleen aan het bedenken wanneer we het beste kunnen gaan want 5 april gaan we 1 week naar turkije. had niet verwacht dat ie ja zou zeggen
hihi!een luxe probleem dus hihi! hej meissie ik gaat me omkleden en dan lekker naar me werk!!we gaan vandaag fruit spiesjes maken hihi!en dan heb ik wss een week vrij!heerlijk
OOOH lekker. ja we hebben in april bruiloft van zijn jongere broer en op vakantie 2 in 1. In de zomer gaan we dit jaar niet, eerste keer. Dus dan maar disney
ohh wat leuk meid! ik heb een week vrij in verband met punctie.aan komende maandag hihi! en heb dindsdag extra vrij genomen en donderdag zou eventueel terug plaatsing zijn dus dan ook al vast vrij gevragaden ben sowiezo altijd woensdag en vrijdag vrij hihi! en aan gezien mijn baas morgen vrij is.heb ik dus voor volgende week al vrij gevragad ook al weet ik het morgen wss pas zeker maar ach!ze vond het goed maar ga nu echt! knuf