Dank je wel lieverd! Jij bijna 12 weken wat goed zeg masha'Allah! Hier gaat het wel wat beter langzamerhand. Heb gisteren mijn haar afgeknipt en heb het gevoel met een nieuw begin te beginnen, na ja dat probeer ik hihih. Maar voel me wel lekker in mijn vel op zich . Had alweer gisteren en vandaag vruchtbaar slijm??? En zag dat het eigenlijk nu rond mijn eisprong zou zijn, kan dat al? Dan hoop ik dat het ei op tijd komt en dan maart een mooie tp insha'Allah!!
Dankje lieverd nu jij nog!!!!! mijn duimen en gebeden zijn voor jou en natuurlijk voor alle vrouwen die erop wachten....... Inchallah komt jou tijd ook snel.... Liefs
Hahahaha ja klingel lijkt me een heel goed plan hihihi Ik volg je heel graag hihihi, geniet lekker Hele dikke knuffel voor jullie allemaal. xxxx
van mij ook een dikke knuffel elif, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. weer een nieuwe start meis x lisa.
Jeetje ging het dagen goed, nu vandaag weer kl*te!!!! Mijn man begon weer te twijfelen over het hele kid gebeuren ( verdomme nog niet!) althans hij wil graag tijd hebben om te kijken of de acupunctuur werkt. De kans is zoooooooo minimaal, en we waren net uit het diepe gat gekropen en zo blij met de zwangerschap. En nu weer ik wee thet allemaal niet meer De kans is zo klein en ik wil niet weer helemaal depressief ervan worden. van een kant wil ik die kans geven maar de andere kant wil ik geen tijd meer verspillen pffff Ik kan me gewoon nu ff zo boos maken. Sommige mensen gaat het zo makkelijk af. ( sorry misschien erg egoistisch)
Elif, da's niet egoistisch maar een heel begrijpelijke reactie! Hopelijk draait je mannetje vlug bij en is dit gewoon effe een paniekreactie ofzo... Wie is er trouwens in behandeling bij de acupuncturist? Jij of hij? Dikke knuffel (al heb je hier weinig aan natuurlijk).
*Knuffel* Ohh Elif, wat zijn mannen weer onvoorspelbaar... Ik hoop dat hij snel naar de acupunctuur gaat en dat de beste man/vrouw een goede is... Ik bedoel eerlijk! Ik kan hier wat mee of hier kan ik niets mee. Maar niet jullie in het ongewisse laten. Ik hoop zo dat we allebei snel met en bol buikje lopen en lopen te klagen over dat het allemaal niet meevalt, striemen, rugklachten etc. Smak!
Bereke we hebben een afspraak 8 maart. Aangezien die man beiden partners doet dus allebei onder behandeling dan. Ik word er zo gek van Marjah lieverd dank je. Sorry voor mijn gezeur.
Is toch geen gezeur! En ik vind me wel in wat marjah zegt: hopelijk is het een eerlijk persoon die je niet onnodig tijd laat verliezen! Waar heb je een afspraak?
Ja die is héél erg bekend. Heeft pas nog in "goed gevoel" gestaan. Hoop dat hij jullie kan helpen meid!
Ja manlief heeft zoiets je hebt me er hoop mee gegeven en nu zeg je weer nee. Ik weet het niet meer, ik wil niet weer zoveel tijd verliezen.