Elif geeft snippie een heeeeeeeeele grote bos bloemen omdat je me ook altijd gesteund hebt in de zware tijd van onze miskraam. Dank je wel lieverd. En nu op naar de maart babes hahah
Elif krijgt net een klap in haar gezicht! Een meisje wat ik ken van een forum, vertelde me laatst nog oooooooh wij over 2 jaar ofzo ben pas in turkije dus ff afwachten. Lees ik net ik ben zwanger Ik gun het hun echt maar wat een klap in mijn gezicht. En zij is 1 week verder als wat ik zou zijn. pfffffff Elif is weer ff in een emotioneel dal sorry
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen..... Waarom raken "anderen" in een poep en een scheet zwanger en moeten sommige er zo lang op wachten... Als ik mensen bv op tv zie die zwanger zijn dan denk ik "hoe doen ze dat?". Het lijkt iets onmogelijks. Manlief zegt altijd.... "Ik weet niet wie er die babyverdeling regelt, maar t is vast een stagiaire ofoz, want er klopt geen bal van!"
Dat is wel een goede uitspraak van hem ja ik had echt zoiets van oh nee. Mijn man zegt altijd tegen mij: Dat mag je niet zeggen, iedereen heeft zo zijn miserie. je moet niet denken dat bij andere mensen alles perfect is. Maar op dat moment
Hallo mede maart babe Doet gemeen zeer he, die steken. Hopelijk voelen we snel de schopjes van onze beebjes, dan voelen we die steken niet meer zo! Dikke knuff!
Hey Maartbabe Nu positief denken. Hier wel beetje bang als de cryo tp niet lukt of niet doorgaat, merk idd net al bij mounia de wachttijd al 2 maanden!!! en zelfs iets meer pffffff dan komen mouni en ik weer een wachtlijstje te staan en dan nog 3 maanden, zijn we bijna 5 jaar bezig!!!!!! Elif niet aan denken, niet denken!!!
De TP gaat gewoon lekker door en net als de vorige keer blijft ie lekker plakken. En dan gewoon wel even een maandje of 8! Hoe komt het dat jullie dan weer onder aan de wachtlijst worden geplaatst? Volgens mij valt dat bij ons wel mee... hmmm Je maakt mij ook niet geruster... *denkt: ik ben een emoe *
Omdat in jette het heeeeeeeel erg druk is. Mijn vriendinnetje mounia heeft daarstraks gebeld voor eerste afspraak in mei kan ze pas! Een meid van een ander forum voor vervolggesprek 26 april. En dan weer 3 maanden wachttijd voor kid gemiddeld. Ik ben ook emoe , zijn we lekker samen emoe
Ik duim dat de tp gewoon vlug kan gebeuren en alles goed gaat! Die wachttijden zijn toch zo verschrikkelijk hé!
Bereke ik heb altijd best goed geduld gehad ( behalve uitzonderingen) ook goed van mei tot oktober start van icsi kunnen wachten. Maar hierna weer pfffff
pff sorry lieverds moet weer ff zeuren, doe niks anders volgens mij sorry. Net naar mijn vriendin geweest, en beetje uitgelegd als deze cryo niks wordt dan weer een wachttijd van 6 maanden tot we dan aan de eerste iui kunnen beginnen. "ja niet leuk natuurlijk maar wel goed voor je lichaam " Pfff jazeker goed op naar de 5 jaar!!! En had haar verteld dat de zwangerschap van dat meisje me koud op het dak viel, tja ze hoeft geen rekenschap met je te houden ( dat snap ik ook dat is ook zo) maar toch als iemand me zegt zeker de eerste komend jaar a 2 jaar niet. Dan is het toch ff een schok. Ze vroeg niet eens hoe voel je je nu? Of gewoon een knuffel. Ik vraag na haar stiefmoeder , hoe en wat. En een andere kennis krijgt een meisje zegt ze me heel blij , jaaaaaaaaaaaaaa .... krijgt een meisje!!! Leuk heh pfffffff. Wat staat er op mij? Shoot me???
Elif wat naar zeg:S!!!! Ik begrijp je helemaal meissie! en je zeurd niet! ik schaam em eigenlijk dood! ik vind dat jullie allemaal het veel meer verdienen! Ik ben pas 2jaar bezig en jullie al zo lang!
neeeeeeeee lieffie jij verdient het ook heeeeeeeeeel erg!!!!! Hoop dat je me niet verkeerd begreep met mijn berichtje. Maar het was gewoon allemaal pfffff. Ik kan behalve hier en bij mijn man nergens heen met mijn pijn en mijn verhaal wat moest ik zonder jullie xxx