Ja, ik snap het hoor. Hopelijk helpt het dat mensen (zoals misschien Mounia?) hetzelfde meemaken. Dat maakt het natuurlijk geen prettiger situaties, maar wel de herkenning fijn. You're not alone! Ik snap dat je zenuwachtig wordt dat het nu even afhangt van 1 cryo. Gewoon de onzekerheid: gaat het een keer lukken? Dat blijft frustrerend. Maar weet je, ik heb altijd het gevoel bij mezelf en mijn man: we zouden zulke lieve ouders zijn. Het móet gewoon een keer gaan lukken. Zielig als er geen kindjes zullen zijn met ouders zoals wij. We moeten niet kinderloos blijven, dat is niet alleen verdrietig, maar vooral zónde van onze liefde! En dat is bij jullie ook zo: Elif en Elifman zijn zó lief! Daar moeten kindjes bij wonen, maakt niet uit welk ontdooid cryootje ook! Gewenstere kindjes dan kindjes met ouders in MMM zijn er volgens mij niet!
Mensen kunnen zulke pijnlijke opmerkingen maken. Bij ons weet niemand het, dus maken de mensen onbewust pijnlijke opmerkingen, maar bij jullie weten ze het wel. Het is iets ontastbaars wat we hebben en daardoor moeilijker te begrijpen, te bevatten voor anderen. Als je nou een been zou missen zouden mensen pijnlijke opmerkingen daarover wel uit hun hoofd laten. Meis, ik denk aan je! Dikke knuff.
Hey lieverds, Net ff lekker naar ikea geweest, daar ook ff ontbeten en lekkere koffie gedronken van vers gemalen bonen mmmmm. En daarna ff naar duitsland , net over de grens naar een winkel geweest, en waar ik ook de vorige keer een beebkamer heb gezien. Vandaag helemaal in love gevallen voor zooooooooooo'n lieve leuke babykamer. Had manlief zelfs bijna zover * schaam* om hem gewoon al te kopen. Maar aangezien de financiën het ff niet toestaan ( be belasting, vakantie enz) zei hij ja nu nog niet, ik had het wel bijna gedaan zei die. Maar toen dacht ik aan het geld. Nou ff een afspraak met mezelf gemaakt als mijn vakantiegeld komt. Dan ga ik hem bestellen, zwanger of niet zwanger dan blijft hij maar in de doos. Maar vind hem zooooooo leuk. De leukste wat ik tot nu toe ergens heb gezien en 450 euro. Elif is dus weer hyper en spreekt in zichzelf. Kom cryotje goed ontdooien en bij mama blijven plakken heh xxxxx
Hoi meiden! Tja sommige mensen zijn niet wijzer. Zelfs mijn moeder net, ze begon nadruk op het feit te leggen dat ik misschien helemaal niet wilde horen bla bla bla, maar weet je wie er zwanger is... en ik denk: mens zeg nou gewoon wie er zwanger is en maak er niet zo heel verhaal van. Ik ben niet zielig. En verder kunnen anderen zich toch niet inleven in onze situaties. Zo zit ik naar jullie verhalen te kijken en denk (ook al vind ik mezelf ook af en heeel zielig); wat hebben wij toch eigenlijk toch nog geluk. We hebben geen sperma donor nodig, want mannetje functioneert prima, maar ik ben de gene die niet prima functioneert. Wij zullen misschien toch op een gegeven moment een eiceldonor nodig hebben. MAAR!!!! Ik ben dan wel degene die het 9 maandjes mag voelen, ondervinden en liefhebben, liefkozen, aan denken, om denken, ik leef voor het wondertje. Dat is bij mannen toch anders... zij "kunnen" al niet een beebje in elkaar sleutelen en dan sta je daarna nog een 9 maanden aan de zijlijn. hmmm... even relativeren... en dankbaar zijn voor dit gegeven. Al jullie mannetjes zijn helden en jullie ook voor het samen blijven vechten voor een wondertje. Gaat het links om dan doen we het wel rechtsom, onze wens gaat in vervulling! BOY-POWER & GIRL-POWER = ROZE
Hahahahahah POSIPOWER!!!!!! hihihihi Lieverd ik wil dat echt niet van je lezen dat je zo denkt, wat hebben wij geluk, jullie hebben ook heeeel erg veel verdriet en bij jou gaat het door je koppie als de eicelletjes op zijn. EN wel goed dat je denkt kan met eiceldonor en ik kan dragen, maar toch!!!!!!!! Een heeeeeeeeeeele dikke knuffel Hey zeg dat was geen grapje hihihih vind 4,5 jaar lang genoeg gewacht : i just want that beautifull babyroom uhm nurseryroom . hihihi. Ik had hem ook nog bijna om. maar de centjes tja Stomme belasting hihihih.
Jullie zullen trouwens wel eens denken wat een rare. zo in de dip en dan zo hyper als wat Ik weet het zelf zelfs niet meer hahaha.
En dit behangetje heb ik uitgezocht voor op 1 muur . Ik loop er iedere keer langs op mijn werk, and I LOVE IT!!!!!!!!!
Hee, die zwangerschap doet rare dingen met je . Ik schiet echt van de ene in de andere gedachte. Maar een babykamer kopen... neeeeh, niet voor mij. Het zou mij te veel pijn doen om de dozen te zien staan. Maar ik ben wel heel posi hoor. Ik moet alleen ook reeel zijn. Dit is nog steeds een manier van overleven. Gewoon denken: mijn leven hangt niet af van IVF met eigen ei, maar ik kan nog altijd een ei van een ander kapen. Maar dat mag ik nog steeds lekker zwangeren . Met alle ellende die daar bij hoort! Ik kijk er al naar uit. Ik kan alleen niet ontkennen dat als mijn eigen eierdoosje leeg is, dat ik dan niet een enorme dip ga krijgen. Het is toch een stapje "terug", terwijl het ook een stapje vooruit is. Maar wat dachten we allemaal een aantal jaar terug toen het leven ons toelachte, en wij in onze bedjes lagen te dromen... Hoe zou "ons" kindje eruit zien? Welk karakter zou hij/zij hebben? Dat van papa of van mama?
Ik ben ook niet zo van de baby behangetjes! Ik ben ook "voor"! Ik heb nu al een behangetje in de "baby"slaapkamer die zo door kan als baby-behangetje. Gelig (mat) met soort krullen (glimmend) erin. Nu de andere muren nog... Krijg er ook al zin in .
haai elief!!!! ik kwam even bij je op de thee en heb het indringende gesprek tussen jou en mijs gelezen. wat een mooi en moeilijk en diep gesprek. en GROM wat een opmerkingen komen er voorbij he. ik snap dat echt niet, zeker niet van dierbaren/mensen die weten dat je MMMt. het doet zo'n pijn.. een van de ergste die ik heb gehoord kwam door wie het zei: de assistente van mijn ex-gyn (ook een van de 11327 redenen om weg te vluchten bij hem) ze hadden een zomerstop waardoor ik 2 IUIs zou missen. ik heb toen geregend dat ik naar heerenveen kon voor IUIs. waren ze zwaar op hun * getrapt, en zei die assistente ' ja, wij hebben een zomerstop, je kan nu eenmaal niet altijd ermee bezig zijn he. weet je, als JIJ dat nu ook gewoon LEKKER doet, en weet je, als je naar zuidfrankrijk gaat dan je weet maar nooit wat er gebeurt hihihihi ' ik heb toen gezegd: 'nou ik weet wel wat er dan gebeurt hoor. aangezien mijn OVULATIE niet in ons weekje weg valt en aangezien ik niet denk dat klingzaad er over de grens opeens beter van wordt, weet ik dus WEL wat er gebeurt: ik word NIET zwanger!!!!!' en nog sjaggie kijken ook dan he, na zo'n antwoord. kutwijf, en dat werkt op de ferti-poli.. :x anyway, sorry voor mijn tirade @elief: ik vind t heel logisch dat je van dip naar hyp gaat. dat houdt je op de been.. soms moet je je verdriet laten zien, en soms geef je je over aan de hoop. sluit me helemaal aan bij mijs: jullie leven in liefde; geen enkele god kan er wat op tegen hebben dat jullie via een onweg een prachtbeebje krijgen om zoveel liefde te geven. lekker dromen over behang en kamertjes soms, dat vind ik wel stoer van je. durf ik nu nog niet eens ... maar zal wel komen. dikke knuffel!!!!
Ja dat is meid, altijd die gedachte hoe zou het uitzien, welke karakter idd. Ik zei gisteren nog tegen mijn man, waren zijn kinderfoto's aan het kijken, jij was zooooo schattig als kindje. En toen realiseerde ik me ook mmmmm dat zal ik nooit zien. Die babykamer weet niet wat in me kwam, maar ik vind hem gewoon zo leuk!!!! En ik heb wel zoiets van nu beginnen we er echt mee. Mijn man zei net nog: Kijk wie had verwacht dat de cryo direct zou plakken ( zo noemt hij dat) dus als het iui moet worden, denk ik dat je wel snel zwanger bent, kipje hahah
Hey klingel lieverd hihih dank je wel Ja het was een heel intens gesprek hihihi, maar zo zie je dat heel veel mensen met dezelfde gevoelens zitten Ik vind het geweldig dat je bij me op de thee komt Ik weet echt niet wat in mij kwam maar ik vind de kamer gewoon zoooo geweldig. Hihihih hyper de pieper Elif
Zo weer bij gelezen. Marjah meid niet zo denken hoor meissie!! idd heftig gesprek dames!! Klinkel wat een K8T wijf jah sorry hoor maar dat zeg je toch niet!! Elif gaaf hoor meid en gaaf behangetje! KNUF
Zijn we nog lekker aan het leuten? Of is het ondertussen borreltijd? Glaasje cola light voor Marjah! Oh ja en een chippie, liefst chocopinda's!
oooooooooooh lekker hihihi. Nou hier gaan we zo eten, beetje laat maar turks ontbijt Aldus : turks brood, olijven ( niet voor mij brrrr vooral die zwarte ),pekmez( zoiets als stroop maar dan van druiven en dunner)tomaten, komkommer, beyaz peynir ( witte kaas, ongeveer als feta maar dan van koemelk) en nog lekkere turkse thee Daarna gaan we borrelen hahah. Ik met cassis. Chippie heb ik niet gekocht daarnet