daar heeft ie wel een punt, het klotige is dat eigenlijk alleen een echo wat kan zeggen nu. denk dat dat misschien net zou kunnen, maar weet niet zeker. nou ja een beta HCG prik zou ook duidelijkheid moetenscheppen? zucht. liefs, ik denk aan je (ga er nu vandoor)
ik snap t schatje. ik was ook helemaal geobsedeerd in de week dat ik een ' laag ' HCG kreeg en vagere testen. heb er ook nog woorden om gehad met klingman, die vond dat ik mezelf en anderen in de stress joeg. ik kan je alleen maar zeggen dat voor mij echt hielp om zekerheid te krijgen. dus om die bloedtest te gillen en een echo. maar idd, als het wel goed gaat bij jou wat ik hoop, of het is een bbz onverhoopt, dan zegt HCG nog niets.. zucht. ik geloof dat ik toch om bloedprik zou vragen voor t weekend. of heel weekend onder deken in bed wachten tot maandag
Ik heb op 14/01 een echo gehad. Dat was 12 dagen na tp en toen was er eigenlijk nog niks te zien. De dokter dacht wel dat hij het begin van een vruchtzakje zag maar kreeg het niet duidelijk in beeld. Het is het proberen waard maar ik denk niet dat het echt veel zekerheid geeft jammer genoeg. Wat ik zou doen is eerder bloed laten testen denk ik. Of afwachten maar da's zoooo moeilijk!
ik moet zaterdag toch werken. ja mijn man vind ook dat ik te veel stress aandoe. Ik zit ermee in mijn hoofd testen te halen en die morgen weer te doen!
Ik begrijp je man wel maar jouw nog veel beter . Toen met mijn bloedverlies wou ik ook zo wanhopig graag een idee over waar we stonden...
Ja inderdaad. Maar het is hun lijf ook niet. Zij voelen die krampjes niet waardoor je denkt "is dit normaal of niet" en je bang wordt enzovoorts...
bereke ik zie dat je een mooie echo hebt gehad proficiat!!! Nee die snappen dat ook niet. Hij zegt nu haal die testen niet, ik ga niet. Komt uit de douche ik dacht dat jij testen ging halen grrrrrrrr
Dank je. Wou het nu niet ter sprake brengen maar had dan handtekening nog niet moetn aanpassen... Heb je helemaal geen teste meer in huis? Kan je er morgen halen? Als je denkt dat dat je wat gemoedsrust gaat geven is het het overwegen waard lijkt me... De vraag is alleen of het je effectief rust gaat geven...
tja dat is de vraag hihihi. maakt niks hoor meid, ik zal zo'n dingen nog wel vaker horen ben blij voor je!!
Owww Elif, het lijkt net een deja vu (schrijf ik het goed?) van mij laatst wat een stress!!!!!!Ik hoop dat het bij jou alleen een goede afloop heeft. Is er niks wat je nu of morgenavond kan doen? Ik las net al van een echo die je sávonds kan doen? O meid ik leef héél erg met je mee!!!!!Dikke knuff!!!!
Elif, kan me voorstellen dat je jezelf helemaal gek zit te maken... Is inderdaad wat Bereke zegt geen idee, kijken of je ergens een echo kan krijgen? Je zou met 5 weken in elk geval een vruchtzakje moeten kunnen zien.. vruchtje nog niet, hartje zeker nog niet, maar wel een verdikte bmwand en zwart zakje. Denk aan je....
Bij mij ist ook altijd iets he...heb weeral een nieuw linkje aangemaakt...zorgen zorgen zorgen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/186950-trage-schildklier-wie-weet-meer.html
Elif, een echo zegt nu nog helemaal niks. Stel dat ze wel een vruchtzak kunnen zien, dan nog geeft dat geen garantie dat er ook daadwerkelijk een vrucht binnen aan het ontwikkelen is! Lieverd ... hoe moeilijk het ook is, probeer jezelf niet gek te maken meis!!! Ga gewoon zondagochtend bloedprikken, dan weet je het een dagje eerder en tot die tijd blijf je gewoon hier klagen .. ook niet meer gaan testen, want stel dat er 1 dag tussen zit dat de test niet donkerder is dan ga je ws. ook weer stressen !!! Dikke knuffels meis!! Ik denk aan je!!!!
ja het is gewoon op dit moment: geen garanties. Je weet totaal niks. Misschien idd zondag gaan dan kan manlief mee. Het is wat je zegt lieve astrid je kunt nu niks. Mounia lieverd, tja het lijkt idd een dejavu. We wachten maar gewoon af