whahahaha. Elif ergert zich ff, zit net op een ander forum ff te lezen, en daar zat in meisje van maastricht dus ik heel leuk maastrichts typen Zegt eentje maffe limbo's , nouuuuuu dat vind ik dus echt grrrrrrrr
maffe limbo's is toch een compliment ... Okee ik heb het niet in de context gelezen. Maar van mij mag je lekker maastrichts (is dit een juist woord? hoe noem je dit in het maastrichts?) typen, hoor. Zet dan alleen wel ff de vertaling erbij .
Haaa... nou de vertaling was niet nodig hoor . Ik denk dat schrijven toch makkelijker is dan luisteren. Ik had een limbo-collega en die promoveerde dus de hele fam was aanwezig. Ik heb ze echt aangestaard... En vervolgens heel hard met ze gelachen.
hahahaha , oh ja sommige dingen zijn wel moeilijk schijnbaar, maar sommige dingen lijken me toch wel makkelijk te begrijpen
Ach wij hebben ook lekkere rare uitdrukkingen hoor... Ik gaan zaterdag efkes boskippen hoale, den rai ik door naar de boet om ut pieperkissie ff te vullen en ut bussie te laige. Den deerna hewe ik poin in mun reg en ken ik te beèd. Okee, het verhaal slaat nergens op, ik moest ff wat verzinnen
hier is het ook al niet "bar" gezellig... Maar het Olijfje smaakt prima Mannetje heeft popcorn. Bweghh geen trek in.
Oh ja een toastje met eeeeeh rauw melkse brie, filet amercain, gerookte zalm (voorverpakt)... of zoiets
Mannetje moet van de osteopaat mijn billen masseren... Mannetje is moe en wil slapen. Ik MOET dus ook mee. Welterusten
Ff mijn topic uppen!! Vandaag ongi geworden!!! Hoe blij kun je ermee zijn hihihi. Maar dat wil dus zeggen de maand van de tp is aangekomen Zondag naar het zh voor bloedprikken en dan dag 11 echo en bloedprikken. We kunnen weer verder gelukkig!!!!!!
Super Elif! En dat dit de laatste keer in een lange tijd mag zijn dat je ongi geworden bent ! Ik duim!
Jaaaaaaaa dit keer een plakker hihihi Lieverd ik hoop voor jou dat toch alles goed uit de bloedwaarden komt! Er moet echt een wonder gebeuren!!!
Ben weer helemaal hyper, echt erg!! ben alleen telkens bang dat ik me te blij maak, en dat dadelijk eskimootje niet goed ontdooit Ff een fotootje van hem/ haar
Haha Elif! En je moet toch hyper zijn! Zou pas erg zijn moest je hier heel kil en koud onder blijven!