Ja dat klopt ook wel 20 april trouwens weer een afspraak met tournaye voor het vervolggesprek als de cryo niet zou lukken. Stel dat we dan 3 maanden moeten wachten, dan kunnen we juli van start. En we blijven al extra thuis
Hey Elifje! De maand van de cryo is aangebroken; wat fijn he! Moest wel ff lachen om je ingevroren smiley (waar heb je die vandaan??? is leuk!). Hoest nu met manlief eigenlijk?? Fijne avond! xxx hypo
hahaha leuk heh, hij is van ivfmoeders fora. Ik vond hem wel toepasselijk hihihih. Met mannetje gaat het ook weer beter gelukkig. is weer een stuk positiever
Hee Elif! Je cryocyclus is begonnen! Ik duim heel hard voor jou en Elifman dat je cryo er zin in heeft! Ziet er idd cool uit, die smiley! Die heeft zin ontdooid te worden liefs!
Mwoah, I've been better. Zie elke dag een drup bruin voorbij komen. veel ong.kramp. Dat geeft al een week weinig hoop. Als die ongesteldheid nou es doorbrak dan kan ik t achter me laten en door de volgende ronde in.
Ja, 't is verschrikkelijk. Maar ik gebruikte Pregnyl ipv Ubollen ofzo. Dinsdag laatste shot gehad. Ben bang dat als ik te vroeg test, het vals positief is vanwege de HCG in de Pregnyl...
Maar eh, dit is niet Mijs' topic, ik zal niet te veel ego-en. Ik ga nog maar es plassen en broekloeren...
hey lieve marnat, Alles is goed hier hoor. Ben blij dat we weer een poging beginnen. Vandaag alleen een best pijnlijke reactie gehad van een oudere vriendin van mij over de miskraam. Zij heeft zo'n 3 jaar geleden een nieuwe partner leren kennen en wilde hiermee ook graag nog een kindje, ze heeft er 2 van uit een vroegere relatie. Helaas heeft ze 2 keer een miskraam gehad en ben ik telkens naar haar toegegaan om haar te troosten en een knuffel te geven. Ze heeft me ook ooit in mijn gezicht gezegd, ach jij hebt nog geen kinderen dus voor jullie is het ook nog niet zo pijnlijk dat het niet lukt Dit heeft de vriendschap natuurlijk geen goed gedaan dus we hadden wat minder contact. Zij wilden niet voor ivf gaan dat was hun een stap te ver. Ik heb haar laatst verteld van mijn overstimulatie en dat het kantje boord was met me toen. vandaag zag ik haar op mijn werk en vertelde ik haar dus dat ik een miskraam had gehad. Eerst zei ze wel goh zolang gewacht en dan mis.... Maar jaaaa zegt ze je weet dat dan iets mis is dus dan is het maar beter zo. Je moet maar denken het lukt , al wacht je weer 4 jaar Pffff dit is me echt heeeel zwaar gevallen.
jeetje wat een raar mens....zoiets zeg je gewoon niet!!!!! Zulke uitspraken doen gewoon pijn en raken je diep. Dikke knuff voor jou meis.
Ook hier weer ... pffff ze weet niet beter... Sommige mensen zijn gewoon zo simpel. Vervelend hoor ... als je al een kind hebt en je krijgt een mk... Ja natuurlijk is dat vervelend... Het is gewoon klote...
Nee, niets nieuws... ik was gewoon wat opstandig toen ik deze handtekening aanmaakte. Alles van de afgelopen maanden kwam weer even langs. Gewoon een enorme k****-dip.