och lieverd toch!!!!!! Ff een dikke knuffel geven. EN elif zegt tegen Marjah, ivf heeft wel kans je was zwanger!!!! niet opgeven aub!!!
Jeej ongi geworden, dus TP is nabij! Super hoor meis! Ik ga duimen dat alles goed mag gaan. Dikke knuff!
Bereke lieverd hoe voel je je vandaag?? Dreamer nog 1 nachtje slapen!!!!!!!! EN dan gaan we samen een poging ondergaan
Het gaat wel Elif. Beter dan gisteren. Vrees alleen het werk morgen. Als ze dan gaan vragen hoe het geweest is, ga ik moeten huilen denk ik. Maar goed, dat moet dan maar. Zo fijn dat je terug een kans krijgt zeer binnenkort! Hoe staat het met de zenuwen? Dreamer, succes morgen!
pfff op en neer eigenlijk. Van een kant heeeeeel erg bang dat ie niet goed gaat ontdooien, maar dat heeft iedereen natuurlijk. Dat wil zeggen dat we heel wat maandjes verder zijn dan tot de kid ( juli dan waarschijnlijk volgens de normale regels) Van een kant een heel goed gevoel over, maar ik had ook een goed gevoel over mijn zwangerschap en die was toch mis Blijkbaar werken mijn gevoelens alleen voor anderen haha We wachten dus maar rustig af, straks telefoontje over de echo waarschijnlijk dan 8 maart, op de dag dat ik ook naar de acupuncturist moet Lieverd laat de tranen lopen!!!! xxx
Ja begrijpelijk die dubbele gevoelens van je! Maar hopelijk helpt de acupunctuur en blijft dit wondertje gewoon plakken! Het is je zo gegund!
Net HET telefoontje gehad. De bloedwaardes waren goed, zondag 7 maart echo en bloedafname. Waarschijnlijk als alles goed is en cryo goed ontdooit 13 of 14 maart tp!!! Ooooh wat spannend
Hey Elif Dat is iig het eerste goede nieuws! Ik duim voor een mooi ontdooit cryootje, ga daar maar gewoon van uit; hoop hoiuden, meestal gaat het goed! Heel veel sterkte met wachten!
Oh, super! Dat is al over twee weekjes! Elif, welke medicijnen gebruik je tijdens cryo poging? En wanneer in de cyclus welke?
Wauw Elif, wat een super nieuws! Ik duim voor je dat de echo en bloedwaardes top zijn. Bereke, ik heb even wat gemist, maar ik lees je berichtje en vervolgens je banner. Pffff, succes meid!
ELIF!!! WHOEHOE!!! Dit gaat jouw terugplaatsing worden hoor! Dat MOET! En dan ga ik jou stalken op het ik-ben-zwanger-topic! haha! Samen met Snippie!!! Zet hem op en ik hou je in de gaten!!! Liefs Loesie
Dank jullie wel meiden!!!! Het is ook weer erg spannend moet ik zeggen hihi klingel joe gaat goed heh hahahah loesie hihih dat is wel een leuk idee Luukske ik duim voor je voor 8 maart!!!