Elifs Mutsy is mooi. Je bent een schat meid. Dank je dat je me helpt positief te kijken. Ik ga voor jou ook weer heel hard duimen. Nog een kleine 2 weken. Hoop dat de tijd vliegt lieverd!
Normaal gezien wel Marnat zal het rond de 14e zijn. Morgen krijgen we de echo maar als het hetzelfde verloopt als de vorige keer, zal het de 14e zijn. En dan moet ie nog goed ontdooiien.
!!! Ik duim voor een goede echo , de 14e de tp en een dag of 12 later 2 streepjes en een maandje of 8 daarna een beebje!
ach lieverd wat lief van je!!!!!! Vind het zo erg dat je moet wachten pfffff dat kan toch niet waar zijn heh
Ben ff weg, ga als een tornado boven schoonmaken . Heb een poetsmiep, maar die kan in 2.5 uur per 2 weken niet alles . See you over een paar minuten (als ik geen zin meer heb)
kwijl.... die ik wil ook!!! maar dan met vulling (heb het over de kamer, niet over je frikadelletje) Was net ook aan het eten: chinees! OOk lekker simpel. Elif: PBtje komt eraan. Ik had het over webcam, maar foto's sturen kan natuurlijk ook .
Hey lieverd. Ja vind je hem ook mooi??? Ik vind hem ook heeeeeeeeeeeelemaal geweldig EN idd met vulling hahaha. En dan mijn behangetje op de muur achter het bedje en de commode Ik ben benieuwd naar mijn pb hihih. Mijn frikandelletje niet hihihi.
Shit, je kunt geen foto's pb-en. Wat is je e-mail adres??? Heb je hulp ff nodig ff snel foto voor iedereen die de komende minuten op dit topic is... Sorry, je moet ff je laptoppie op zijn kant gooien of zelf ff moeilijk doen .