Elif... wat vervelend Ik hoop zo dat je straks wat positief nieuws krijgt en dat er toch deze maand een tp komt. Dikke kus en knuffel, Marjah In het geval van negatief nieuws: Misschien kun je vragen of je nog een beetje kunt plannen met behulp van de pil of provera (progesteron pillen (geen kutpillen)), zodat je volgende maand toch aan de gang kan, ook al ga je op vakantie.
Meis ik hoop echt dat je bms een groeispurt gaat maken, zodat de tp toch door mag gaan. Voor nu een hele dikke knufffff. Je verdient het zoooo.
Ik weet idd niet of ze dat doen, normaal iig niet. over een uurtje kunnen ze gaan bellen, of ik bel gewoon om te weten waar ik aan toe ben... Pffff sorry voor mijn gezeur, maar ik ben alle tegenslagen vanaf oktober nu zo beu
gekkerd..............das toch geen gezeur en meer dan logisch!!! Ik hoop echt dat dit nog eind goed al goed wordt voor je meis! dat moet!!! Knuf!
He meid wat lees ik nu... Ow wat hoop ik voor jou dat je toch snel je emmy kunt ophalen en hem goed kunt laten innestelen... Je weet me te vinden als je wilt praten he!! kussie!!
Dank je wel lieverd!!!! Ik had echt zoiets toen ze dat zei van huh wat??? Dat is nog nooit geweest? Door de miskraam kwam het volgens haar niet,nou van te voren dit nooit gehad dus?? Afwachten zometeen het telefoontje Knuffie xxxxxxx
Lieverds aub doorgaan met duimen, dinsdag weer een echo. Morgen ga ik naar de ha voor idd progynovarecept en dan hopelijk dat het goedkomt!!
Deze kans is nog niet verloren, meis! Hopelijk doet je lichaam zoals je graag wilt. Kan denk ik best dat het een keer wat trager op gang komt. Succes!
Hey meis, Ik heb al gereageerd op je Progynova vraag. Ik hooooop zoooooo dat dat snel zijn werkt doet, deze poging mag niet verloren gaan........ ik duimmmmmmmmm knuf
Hallo meiden, net mijn mannetje naar het werk gebracht. Nu wachten tot 9 uur en dan kan ik bellen naar jette of ze me anders vandaag het recept naar de apotheker doorsturen. Gisteren ging dat niet ?!?!?! Maar erg veel hoop heb ik niet meer...
nou meiden net gebeld naar het zh en de apotheker. Binnen 1 uurtje ongeveer zou het recept daar zijn via fax en dan kan ik het afhalen!!
Net de progynova gehaald.. Ben benieuwd of het helpt, ik ben direct iets gaan eten en daarna het innemen. Maar nu zei me iemand progynova is voor de bloeding te laten doorkomen??? We wachten maar af..