Succes meissie! duim duim duim! ff over gisteren: Hoe was je hap van gisteren? Heeft mannetje goed zijn beste gedaan? en de tompuce was lekker!
Jaaaaaaaaaa was lekker hoor, hadden nog over voor vandaag, net nog gegeten. dank jullie wel lieverds! Net terug van de acupuncturist, en die zei dat ik te koud at, ( koude voeten en handen af en toe) en dat mijn baarmoeder hierdoor ook koud word. Het lage bms kon volgens hem WEL door de miskraam komen, omdat de energie dan naar je nieren gaan ofzoiets en dan bouwt zich dat niet zo snel op. Afwachten morgen wat ze zeggen, als er wel een tp komt hem bellen voor nog een sessie rond de tp, en anders pas over een maand weer terug om goed voor te bereiden voor de tp in maart evt? Bedankt lieverds xxx
Hey meiden, hier ben ik weer. Vandaag een man, ik had zoiets ooooooohw jee hihihi. Toen ik binnenkwam vroeg hij mij, en hoe is het? Ik : tja niet zo geweldig het bms was zondag te dun 3,8 , tja en of dat in 1 dag met progynova genoeg gegroeid is?? We gaan eens kijken zei die toen. Hoeveel was het zondag ook alweer? 3,8 Nou het is prachtig nu hoor: 8,8!!!!!!!!!!!!mm Nou zegt ie tegen de stagaire wat er ook bij stond, zo'n mooi bms hebben we toch nog niet gezien vandaag heh. Ik kreeg zelfs een foto hihih. Het was ook 3lagig dus gewoon perfect volgens hem. Ongelooflijk!!! Ik ben zo happy, straks pregnyl, ben benieuwd wanneer de tp. Die zal wel wat verschoven zijn waarschijnlijk. xxxxxx
wat een geweldig nieuws zeg elif. Soms snap je geen snars meer van je eigen lichaam. Maar voor jullie topnieuws natuurlijk. Deze ronde gaat het gewoon worden hoor!!!!!! Liefs Kareltje
Ow Elif, je maakt het wel heeeeeeeel spannend voor jezelf en voor ons. Ik leef met je mee en wish you good luck! Dat je eskimootjes maar mooi ontdooien en zich daarna lekker innestelen in je BMS!
Hey lieverd, Volgens mij hebben ze zich zondag toch vergist hoor Elif, dat kan toch niet BMS in nog geen 2 dgn tijd 5 mm gegroeid en anders is het een wonder!!!! Hoe dan ook ben in ieder geval blij dat jullie doormogen, is al bekend wanneer de TP is? Ik ga duimen dat jullie eskimotje goed ontdooid!!!!!!
We horen het ieder moment nu. Tussen 3 en 6 Ja ik weet het ook niet hoe het kan??? Maar maakt niet uit, anders is het een wonderbedje voor ons wondertje hihihi
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Superrrr zeg!! *doet een vreugdesdansje voor Elif haar BMS* Ik vermoed dat dit een hele goede vruchtbare maand gaat worden (ehhh dat EIs ik gewoon )
hahahahah goedzo maartje dat moet gewoon hihih. Oké dit is niet de echofoto waar ik op hoopte op dit moment maar het is het bedje voor ons volgend wondertje insha'Allah
jaaaaaa 16 maart tp insha'Allah!!! Nu nog even goed ontdooien en hopelijk dat ie blijft plakken. Mijn man zei al: wauw als we zwanger op vakantie konden was helemaal geweldig!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Super hoor!!! Ik ben zo blij voor je!!!
Heeeee, super, jouw bmslijmvlies! En als een kerel zulke dingen te vertellen heeft, is het op slag niet erg meer dat het een man was Toch? Duim duim voor goede ontdooiing van jullie cryootje!
Hahahah mijs klopt! Ik bewaar de foto, als het cryootje zou plakken dan kan ik dit in een boek plakken
SUPER TOF ELIF! Ben echt blij voor je... dat alles goed mag gaan en je snel zwanger mag zijn Inshallah!