yes elfi 16 maart gaat het gebeuren en die gaan heel goed groeien. ik ga duimen meis en een kaarsje voor ons branden.
Oooh wat een super goed nieuws Elif ! Ik ben hartstikke blij voor jullie !! InşAllah mag je nu snel zwanger zijn canim ! Liefs, Melike
Bedankt lieverds. Melike wat lief dat je kwam kijken hihii Ik zal trouwens wel alleen voor de tp moeten gaan tenzij het regent dan kan hij mee, want we gaan bijna op vakantie dus hij moet die dagen daarvoor gebruiken! xxxxx
WOW Elif !!! Wat onwijs goed meis !!! 30 maart word jullie mooie testdag !!!!!!!!!! Duimen gaan weer overuren draaien voor je
Dank je wel lieverd!!! De pregnyl zit erin! Deze keer vond ik wel beetje pijnlijk, zo prikkend maar laten we hopen dat het er voorlopig opzit. Astrid ik hoop dat je bij mij ook weer gelijk krijgt!!!!
ik moest eerst aan de pil, toen beginnen met spuiten van lucrin, en nu ben ik bijna 2 weken bezig met progynova, er is de vorige keren gebleken dat ik wat langer progynova gebruik nodig heb. althans de keren dat ik zwanger was heb ik het ook zo gedaan, dus nu maar weer zo, en idd volgende week de echo en dan hoop ik volgend weekend de tp te hebben. x lisa.
*breekt even in Elifs's topic en feliciteerd Luukske met haar zwangerschap* Elif spannend word het nu voor jullie weer..ik duim ontzettend hard mee