hihihi. Lees net in het topic ik ben zwanger, kareltje een hcg van 16, dat was dus ook nog laag volgens de dokter. Wat lees ik dat ineens veel.
Lieve Elif, wat een onzekerheid! Ik hoop zo hard dat je HCG toch nog stijgt! Het zou niet voor het eerst zijn dat artsen het niet bij het juiste eind hebben...
Ik hoop het lieverd, maar ik geloof nog maar weinig in wonderen * schaam* Mijn man echter wel! Die blijft volhouden, hij zegt de dokters beslissen dat niet, hierboven word dat besloten! Maar het is soms of ik het geloof erin aan het verliezen ben
Dat is logisch meid, je word nu heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Wat goed dat je mannetje zo standvastig is. Probeer je aan hem vast te houden. Dikke knuffel meis, ik zou je zo graag wat zekerheid willen geven, maar dat kan ik helaas niet. Sterkte!
blijf positief meid ik geloof er ook geen snars van wat het ziekenhuis zegt hoor het is toch verdubbeld, ik denk aan je dikke knuf
Lieve Elif, Meis, wat zit je toch in onzekerheid! Bah, wat is het toch oneerlijk! Waarom kan het nu niet gewoon "normaal" gaan? Ik leef zo met je mee! Hele dikke knuff!
jeetje elif wat vervelend die onzekerheid. wanneer moet je nu terug naar het zh? ik kreeg mn eerste echo met 5 wk en 3 dagen. dan kunnen ze al zien of er een vruchtzakje en dooierzakje zijn. en of de baarmoeder er goed uit ziet. kan je geen echo krijgen in het zh?
Elif, hoe gaat het vandaag met je? Hebben ze nog gereageerd op je e-mail? En heeft het echobureau al teruggebeld? Ik duim!!!
jette heeft helemaaaaaaaaal niks laten horen! ben echt kwaad! Het meisje van dat echobureau was wel heel vriendelijk, ze legde me uit dat het nu nog niet zoveel nu had omdat als ze een vruchtzakje ziet het nog niet veel betekend. ik kon beter volgende week komen. De steekjes in de lies waren ook niet slecht. Ze wilde me niet te veel hoop geven, maar zolang ik die voelde en de test niet vervaagde ( nog beter donkerder werd natuurlijk) was er een iniminie kans dat het toch goed kon komen. Ik mocht niet te veel hopen maar ook niet direct wanhopen. Afwachten dus toch idd de bloedafname.
Hey Elif, Wat belachelijk dat ze niet gereageerd hebben op de mail! Vind dat echt onbeschoft! Is toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen! Wel fijn dat ze van het echobureau vriendelijk waren. Ga je hier volgende week nog heen? En heb je nog weer een test gedaan?
Ja het streepje is iets duidelijker geworden, was wel urine wat vanaf vanmorgen had gestaan? Weet niet of dat iets uitmaakt hihihi. Ja vind het ook echt ascociaal dat ze niks laten horen! Als er nog geen bloed is volgende week wil ik wel volgende week voor een echo.
Oh wat een rotzakken zeg! Vind ik écht niet kunnen! Zou ik ook zeker zeggen als je op gesprek gaat bij Tournaye!!!! Fijn dat die vrouw van het echobureau wél lief was! En zij ziet er dus toch ook nog een kans in? Misschien een kleine kans maar wel een kans! Dus ik blijf heeeeeeeeel hard duimen!!!
ja ze zei dat bij ivf/ icsi vaker een emmy ff stopt met delen en dan weer doordeelt, dat je dan natuurlijk wel later bent uitgerekend. Maar dat ze dit meermaals heeft meegemaakt. Maandag de bloedtest zei ze moet idd beter zijn en als het daalt weet je genoeg natuurlijk. We wachten maar af.
Als het urine van vanmorgen was, zou je toch haast denken dat het streepje niet zo duidelijk zou zijn? Maar dat weet ik ook niet zo goed. Oh meid, ik vind het zo spannend voor jullie! En dan laten ze ook nog niks van zich horen! Daar kan ik echt boos om worden, vind echt dat ze niet heel duidelijk geweest zijn en dan krijg je ook nog niet gelijk antwoord op je vragen. Is er mss een mogelijkheid om er morgen heen te bellen? Of doen ze niet op zaterdag? Je hebt toch recht op antwoord op je vragen!