Elif's 2e kans op een wondertje - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dank je wel lieverd!!
    hihihih ik zie dat je insha'Allah hebt staan! wat goed masha'Allah!
    Moge Allah jullie het wondertje geven waar jullie naar verlangen!
    Waarom moest je weer aan de pil:( pffff

Hier gaat alles wel goed, ik voel me wel goed.
    Al heb ik af en toe als ik iets eet dat het me ineens tegenstaat heeeeeeeel vreemd.
    Misschien door de utrogestan?
    of gewoon een tik van mij hihihi.

Lieverd denk aan je!!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Och dat is zo een lang verhaal meis. Ik heb eenmalig de prikpil gehad en die heeft dus me hele cyclus zo gemaakt. Nou ja cyclus, geen cyclus.

Voor de prikpil had ik de gewone pil. Was toen 3 maanden gestopt en 3 maanden een keurige cyclus van 28 dagen :).

Na de prikpil gebeurde er niks meer, maar mijn bm moet er voor me 25e uit. Lang, lang verhaal.

Uiteindelijk bij de gyn beland en aan de Clomid. Sloeg niet aan en toen de Gonal F. Die gaf me een eitje, maar me bms bleef 1 mm.

Uiteindelijk Progynova gekregen en de gyn (niet me eigen gyn) zei dat me slijmvlies keurig 7 mm was. Terwijl die gyn in me dossier schreef dat ie 1 mm was.

Heb het echt niet verkeerd gehoord, manlief was erbij!

Dus vorige maand kwam ik bij me eigen gyn en die zegt heee dat is raar, hoeveel progynova slik je? Ik zeg 4 per dag. Hij zegt je slijmvlies is nog 1 mm dat is echt niet goed.

Dit is dus een nasleep van de prikpil + geen cyclus hebben hoort er ook bij.

De gyn zei dat er in de prikpil maar 1 stof zit en dit is de stof die je hele cyclus plat gooit. Zorgt dat het slijmvlies ondoordringbaar wordt etc.

De gewone pil bevat 2 stoffen, een stof dat wel een eitje aanmaakt en het slijmvlies iets dunner maakt, maar het eitje niet laat knappen. En een stof die je cyclus op gang houdt.

Dus ze hopen dat met de pil me cyclys reguleert, waar ik niet vanuit ga! Heb overal een naar gevoel bij :(.

Ik denk dat het van je Utrogestan komt meis. Je hoort vaak dat een vrouw daar een beetje depri van wordt. Staat volgens mij ook in de gebruiksaanwijzing.

als je maar weet dat ik blijf duimen :D

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ahhhhhh lieverd dank je wel!!!
    Je bm eruit voor je 25e???
    Hoe oud ben je nu?
    wat afschuwelijk zeg pfffff.
    Ik hoop dat het snel beter word.
    Ja ik was ook boos op mannetje vandaag hihihi.
    2 keer geen last van gehad en nu ineens wel???
    Ach ja misschien goed teken of juist niet ;)
    xxx

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben in januari 22 geworden dus heb nog even. Ben blij dat ik er vroeg mee ben gestart, zelfde geldt stopte ik op me 24e overal mee!

Ben geen GEN draagster van kanker, maar mams en oma zijn eraan overleden. Vandaar dat ze het echt ten zeerste adviseren.

Ja, ik weet het niet. Normaal kan ik dingen echt voorspellen en goed aanvoelen. Maar nu weet ik het niet.

Haha, die arme mannen :p. Die hebben wat te verduren met ons. Die van mij heeft ook al 4x een oplawaai gehad vandaag.

Maar ach, wij ondergaan veel meer vind ik.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahahaha arme mannen hihih.
    wat erg meid!!!

Ja ik heb ook vaak bij anderen voorgevoelens maar bij mijn eigen is het toch wel heel anders!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij me eigen voel ik het altijd goed aan. Vraag maar aan Snippie. Het nare is dat ik dingen m.b.t. mezelf kan voorspellen. Niet fijn :(.

Zo had ik zelf het vermoeden dat me slijmvlies gewoon echt NIET goed was, maar de gyn (niet em eigen dus) beweerde van wel.

Ook wist ik dat er steeds wat fout ging met de innesteling, logisch want met zo een slijmvlies kan een kindje niet innestelen.

Zal ik je eens wat zeggen? Ik heb een goed voorgevoel bij jou. En vraag maar aan Snippie, dat zeg ik niet zomaar!!!!

Mocht je ooit wat bij mij voelen, just let me know. Negatief mag ook.

Ben wel erg beneiuwd of me lichaam ooit zelf gaat werken nog.

Knuff voor jou!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei dingen bij jezelf voelen, dat lijkt me wel akelig.
    Ik merk dat ik bij mezelf alleen veel emoties voel, dus als ik goede zin heb oooooh het komt goed, voel ik me slecht mmmm nee.
    Ik hoop echt dat je gelijk hebt met je gevoel over me!

Ik zal je zeker laten weten als ik iets over je voel lieverd.
    Hoop dat je snel weer mag beginnen!!!!

Had jij dat ook bij snippie wat leuk zeg:D
    Ikke ook.

xxxxxxx

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Trouwens als je een slechter gevoel zou krijgen, niet bang zijn om het te vertellen heh;)

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hè babii, wat vervelend om te horen van die bm-perikelen. 't is misschien verstandig om je bm te laten verwijderen, maar dat is nogal een keuze :(. Ik hoop dat je voo die tijd iig een (of meer) gezonde kindjes kan/mag krijgen.

Elif, lekker he die utrogestan... arm mannetje. Jij stuurt hem de trap op en dan nog boos op hem worden ;).

Mannetje is eindelijk aan het douchen, want hij had weer een zware dag. Morgen weer werken... de afgelopen weken 7 dagen in de week :(. Vorige week zondag heb ik 'm alleen tussen 2 en 3 gezien (liggend op de bank) en toen pas weer na 17.30 :(. Maar gelukkig is het wel snel over :) De bloemtjes zijn dan weer uit de kas en hoeft ie (hopelijk) niet meer op zondag te werken :).

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat zal ik zeker doen Elif, maar ga er niet vanuit :D.

@ Marja, ja ik wil in ieder geval 1 kindje van onszelf, maar mocht het ons echt niet gegund zijn, dan willen we graag adopteren :).

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @eliof lief ik duimmmmmmmmmmmmmm voor jou voor de 16e!!
    ik hoop zo dat het zal lukken, ik wens je echt een prachtige elifbaby toe lieverd! :)

@babi: wat een ontzettend heftig en verdrietig verhaal maak jij mee. ik wil jou en jullie veel sterkte wensen.. :(

KNUFFFFF!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Elif ik denk aan je lieverd!
    Mn duimen draaien dat alles goed mag gaan.

Babi: sterkte meis!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Er staat een 2!!!
    Bedankt lieverds!!!
    Dreamer vind het zo afschuwelijk voor jullie pffff:(

Babii je klinkt heel erg positief hihihi

14. bereke

bereke Niet meer actief

Elif, heel heel heel veel succes meid! Ik duim ontzettend hard voor je!

Babii, wat een verhaal! Hopelijk krijgen ze dit vlug allemaal opgelost want dit is echt wel vreselijk voor jullie! Ik duim!

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Lieve Elif,

Tis weer aftellen geblazen voor jullie!! Nog maar 2 nachtjes slapen!! Ik denk aan je! Dit cryootje moet gewoon een vechtertje zijn!

*knuffel*

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel lieverds!
    Pfff bereke wat ik allemaal las van jullie afschuwelijk!
    Heel veel sterkte en succes!

Loutje hoe gaat het met jou meis?
    xxx

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @elif, ik duim voor jullie!!!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lieve Elif, ik duim voor je! Wordt je morgen of overmorgen nog gebeld voor je naar het ziekenhuis gaat, of moet je sowieso gaan en hoor je daar meer?
    Ik ben enorm voor je aan het duimen, móet gewoon goed gaan nu. Liefs

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieve miepie.
    nee ik word zowiezo gebeld tussen 10 en 12 en dan idd of ie goed ontdooit is enz.
    Want het is 1,5 uur rijden voor ons naar jette.
    Of mijn man mee kan is nog maar de vraag.
    Zijn dagen zijn op door onze komende vakantie.
    Hopelijk regent het dan kan hij niet werken en mee:D

Ik hoop voor jou dat het snel zover is dat je met de deca kunt beginnen en dit moet hem worden!!!

Deel Deze Pagina