ja leuk en mooi is dat he! vind dit forum zo fijn! altijd begrip..... wat je zovaak mist in je omgeving!! kan er altijd lekker van me afschrijven! xx
Whahahahaha! Enneh, wat een lieve illegale meeleefbroedkipklingel ben jij zeg! Meeks mie heppie! Elif, vertel jezelf maar dat je helemaal niet hoeft te slapen vannacht. Gooi er een filmpje in, chips er bij en boffen als je 3 uurtjes kan slapen. Maakt toch niks uit! Alleen.. Slapend gaat de tijd veel sneller, dus zou wel leuk zijn voor je.
Enneh, ik vertel namen die we in gedachten hebben niet meer aan mensen. Zijn namelijk altijd mensen die het niet mooi vinden en die zeggen dat ook recht in je gezicht. Da's niet leuk om te horen. Zeg het gewoon pas als ons ICSI wonder strakjes (lekker optimistisch) geboren wordt. Dan zullen mensen niet zo snel meer zeggen wat ze echt van de naam vinden, want dan is het een feit. En nu denken ze nog dat ze je op andere gedachten kunnen brengen.
Helemaal mee eens Mijs! Wij hebben het nu 2 x gehad dat mensen niet zo leuk reageerden dus hebben we afgesproken het maar voor ons te houden, straks durft toch niemand te zeggen dat ze het stom vinden en nu wil ik dat hélemaal niet horen
Ja vind het toch ascociaal zo ben ik dus zelf helemaal niet dat ik dat iemand in het gezicht zou zeggen!! Hier toch de beslissing gemaakt in juli voor 2 weken toch naar tr te gaan. Mannetje heeft er toch behoefte aan en we hopen met een bol buikje. En anders dan voor of na de vakantie Overigens nog steeds erg nerveus pfffff
Elif, mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren! Jouw wonderbaarlijke cryo moet gewoon morgen lekker teruggplaatst worden en dan lekker héél lang blijven zitten! De kaarsjes branden hier voor je!
lieve meis heel veel sterkte voor de komende uren en veel succes morgen!! en wat fijn dat jullie ook nog even naar Turkije gaan!! Hopelijk met z'n drieen!
Dank je wel lieverd!! Pffff ben hyper nerveus hahaha Dadelijk nog slapen ja dan gaan we 2 keer naar turkije ahaha, over 3 weken en dan in juli hopelijk insha'Allah met ons drietjes xxxxxxx
Lieve Elif, Ik wil je even laten weten dat ik je niet vergeten ben en aan je denk! Lees nog vaak mee in je topic, schrijf alleen niet meer zoveel. Heel veel sterkte en ik duim onzettend hard voor je!
Kom je nu weer meer schrijven Elin als ik insha'Allah in mijn wachtweken kom. Ik was jouw voorbeeld ( ongeveer) en nu jij het mijne
Lieverd, ik ga echt mijn best doen! Ik ga je sowieso volgen! Vind het zo onwijs spannend voor jullie! Je moet gewoon in de wachtweken komen!!!!! Hoe laat hoor je het morgen?
Ik moet morgen eerst werken, maar kom gelijk daarna kijken! Ik ga morgen iig aan je denken en voor je duimen!
Meiden nu net opgestaan om mijn mannetje dadelijk te brengen. Nou slapen ging moeilijk hihih. Ben iig harstikke zenuwachtig hihhi. xxxx
Dank je wel lieverd! Hoop ook dat ze neit tot 12 wachten pfffffffffff. Ik ben helemaal hyper Ik ga zo maar ff douchen, dat al klaar
Even een berichtje om je te laten weten dat ik aan je denk vandaag!!! Kom later vanmorgen nog wel even kijken of je al wat weet!! *knuffel*
Ja vandaag de grote dag elif. Spannend allemaal hoor,hoop dat ze gelijk om 10 uur aan de telefoon hangen met GOED nieuws. Denk aan je. Liefs Kareltje