Nog geen nieuws? Blijf duimen en kom straks noge ven spieken. Even een knuffel tegen de zenuwen meis: * knuffelt Elif *
Pffft... hoe bedenken ze het he, 2 uur lang gebeld kunnen worden... in die 2 uur word je 2 jaar ouder
Hoeveel grijzen haren heb je nu al in de laatste 20 minuten gekregen hahahahaha!!! Knuffie .......... rustig aan meis !! Komt wel goed !
hahahahah uhm nou was al vrij grijs geworden gelukkig zijn ze geverfd nu maar zou zo graag zelf bellen maar dat heb ik te vaak gedaan de laatste tijd haha
Oooh, ik ben echt zo type dat zelf wel ff aan de telefoon gaat hangen om te vragen hoe of wat Veeeeeel te nieuwsgierig
Ik zou vooral bang zijn dat ze op dat moment net mij aan het bellen zijn en dus in-gesprek-toon krijgen
nee hoor is niet opdringerig. Je hebt het recht om te weten waar je aan toe bent. Kan me je gevoel wel voorstellen
hahah nou kan met de vaste bellen en mij bellen ze op de mobiel die ik nu vol smacht zit aan te kijken allee ring ring??
*straal straal straal straal* En dan gaat eindelijk je mobieltje af,,,,,,,,,,, krijg je een enquete aan de telefoon !......