30 maart word jullie dag !!!!!!! en een hele speciale dag want dat is de geboortedag van mijn 1ste engeltje
WHAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!! Yes!!!!! Wat ontzettend mooi! Gefeliciteerd! Op naar een mooie tp! Ga nu gauw weer naar mijn werk!
dank jullie wel lieverds. toen die vrouw zei het gaat door. ik heb gehuild! En alleen maar gezegd dank u wel dank u wel!!
Yes! Goed nieuws gelukkig! Vanmiddag draag jij jullie kleine eskimootje lekker warm bij je en kan het duimen weer doorgaan!
bloedtest zal de 31e zijn 15 dagen na tp. Maar toen de vorige keer was de normale test 9 dagen na tp toen zo heeeeeeeeeeeeeeeel licht
trouwens sorry meiden dat ik hier zo kom binnenvallen!!! maar wilde Elif ff heeel veel sterkte wensen! En jullie natuurlijk ook allemaal hoor! Liefs Ella
Maar dan ga je gewoon de 30e zelf een test doen!!!! Ik weet zeker dat hij positief uitslaat ....... mijn beschermengel zal op zijn verjaardag eventjes bij jou zijn KNUFFFFFFF
Heb er tranen van astrid pfffff. Jullie moeten nu ook eens geluk hebben hoor. Ella harstikke bedankt lieverd!
hihihih ik moest hier en op msn reageren ergens jaaaaaaaaa ergens het gaat door hahahah. Pffffff had ik echt niet verwacht!