Eerste doel gehaald op naar de volgende gaat helemaal goed komen met jullie ik duim weer verder net als heel zwangerschapspagina
dank jullie wel!!!!! ja alles gaat deze keer anders, maar mijn man zegt misschien dat ik nu niet mee kan gaan loopt deze keer dit ook positiever
Ooo Elif nu kan ik even juichen! YEAHOEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Gevoel had het goed, wat onwijs goed meissie. Denk dat je nu in de auto zit, maar ik duim!!!! @ Kleine frummel nestel je goed in en blijf zitten bij je Mama!!!!
elif! ik duimmmmmmmmmmmmmm voor je vanaf nu! veel succes en ook plezier met het ophalen van eliefjepiefje!
wat lees ik nou? een terugplaatsing!!! jippy!!!!!!!!!!!! wat een goed nieuws! nu nog op naar een posi test
he meis, Kom even bij je kijken! Vandaag een toppertje teruggeplaats gekregen.....kei goed. Heel veel sterkte tijdens de wachtweken en ik ga weer duimen voor een positieve test over 2 weken. xxxx Maaike
eLIEFje yeahhhhhhhhhhhhhhh. die ontdooievaar heeft goed werk verricht!! je cryootje is een toppertje en straks veilig warm bij mama en daar blijft hij mooi 9 maanden.
Allah ou Akbar, Elif! Ik ben zo blij voor je! Ik hoop binnenkort ook hetzelfde nieuws te horen. Moet vanavond voor een 3e FM... Schat, zorg goed voor jezelf!
hoop dat alles goed is gegaan meid!! en heeeel veel succes in de wachtweken!!! hanied succes met je FM vanavond! Liefs Ella
Hey me ik duim voor je en al mijn gebeden zijn met jullie ! amin voor alle gebeden! Kom op toppertje blijf plakken!