Oh wat ben ik blij met dit goede nieuws! Al dat duimen van de dames hier heeft duidelijk geholpen! Dus nu gaan we doorduimen voor een positieve test! Oh Elif ben zo blij voor je!!!! Geniet van dat heerlijke gevoel van een cryotje mee te dragen en niet teveel piekeren! Komt vast goed met al dat duimen hier !
hey lieverds ben er ff we gaan ff uiteten op het goede nieuws hihihi. Alles is prima gegaan. De cryo was voor het invriezen van zeer zeer hoge kwaliteit zei de laborante en nu van zeer goed, was ietsjes minder geworden. Maar alles deze ronde begon minder dus hopen dat kuikentje snel plaats gaat vinden jullie zijn toppers. komt straks bijschrijven!!!!!!! dikke smak van Elif
Ik heb nooit eerder wat geschreven maar lees wel regelmatig mee. Super voor je.. nu duimen dat alles goed gaat!
Deze leut gaat er even vandoor. Maar niet zonder je te feliciteren met de gevulde buik! Dikke kus, geniet ervan, van elke mooie stap!
Alexandra wat lief van je dat je terwijl jezelf pas zo'n slecht nieuws hebt gehad mij dit komt zeggen!!! Maaikie hoe is het met jou meid xxx
Elfie@ Super meis duim heel hard en kaarsje gaat morgen weer voor ons aan. kruimeltje goed groeien nu hoor.
Elif wat super!! duim heel hard voor je hoor!!!! sterkte in de wachtweken! en heb je lekker gegeten!? Liefs Ella