hihihih hoe was die van jou Jij mag 1 dag eerder testen hahaha ik de 31e bloedtest. Houdt ik toch niet vol hihihi
he lieverd, ben je lekker aan 't broeden? nu begint het vervelende wachten weer! ik blijf voor je duimen!
Proficiat met jullie topper on board!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga keihard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!!
Dank jullie lieverds. Ik ben net naar de acupuncturist geweest en toen die aan mijn pols voelde zei hij dat het sterker aanvoelde dus beter!!! Heb daarnet alweer soep gemaakt en snel snel gepoetst. ( maakt dat niks uit bedacht ik me net) Zal toch niet heh. Nu ga ik broeden hihihi xxxxx
Wachtdag 3, ik merk wel dat ik veel meer let op de dingen, niet goed hoor Net of dat wat uithaalf, uhm nog maaaaaar 12 dagen wachten voor de bloedtest hahah
ahh lieve elif! als je zo door blijft gaan hou je de 12dagen niet vol meissie! maar dat weet je zlef ook wel. ik ben der voor je KNUF
Nee daarom zei ik al niet goed Dat dat dingetje in mijn oor maar goed gaat helpen hahaha. Nou denk zowiezo dat ik over 10 dagen zoiets test want wil niet dat ik alleen ben op dinsdag/ woensdag. Krijg woensdag geen vrij dat ik normaal moet gaan Dus ik zal mailtje sturen dan dinsdag maken ze geen probleem van. Echt waar hoor geen smoesje Dus wil het liefst volgende week zaterdag of zondag testen ( dag 11 of 12) xxxxxxx dank je lieverd
lieverd dat zou ik dan ook doen hoor meissie! en stel het gaat echt niet woensdag dan maar ziek melden. knud
Ik moet heel erg oppassen met ziekmelden, daarom heb ik nu maar half jaar contract gekregen pffff. Vorige keer ben ik ook op zondag mogen gaan ipv maandag. ja ik wil echt niet alleen zijn als het negatief is dan moet ik het alleen verkroppen en dan kunnen we net als de vorige keer ( toen we dachten negatief) terug naar boven trekken en ff uithuilen in bed hihi. Nog 2,5 week tot de vakantie ik heb zooooooo'n zin!!!
Je krijgt gewoon een knal roze test Elif..... en dan heerlijk op vakantie naar Turkije met je hummeltje in je buik erbij.
ooooooooh insha'Allah! Dat zouden we echt geweldig vinden hihihi. Dan ga ik daar al dingetjes kopen ( weet het erg!) Anders hoop ik in juli dingetjes te kunnen kopen
ohh oke!!!bah ze wat naar meid. dat kan ik begrijpen dat je niet alleen wilt zijn. meid richt je lekker op je vakantie hoe moeilijk ook. KNUF
jaaaaaaaa heeeeeerlijk vakantie allemaal lekkere dingetjes hahah. Mijn man zegt al soms tegen me. Uhm ga je alleen voor het eten of zo? uhmmmmm neeeeee maar er zijn zoveel lekkere dingetjes, vlaaitjes enz hihihih. En dan te denken dat hij het meeste bijkomt dan
Hey meissie, weer een dagje voorbij. Wat duurt dat wachten verschrikkelijk lang he. Sterkte ermee, ik duim hard mee hoor lieverd.