Ik denk dat ik zelf vroeger ga testen. Pffffffff moet je de hele dag wachten op de uitslag van het bloed afschuwelijk. Maar dit keer is echt alles anders heel vreemd...
lieverd in deze spannende wachtdagen steek ik elke dag een kaarsje op jouw bid voor het slapen dat dit emmytje bij jullie blijven zou! Je zou een krachtige en lieve moeder zijn! een moeder die door het vuur gaat voor haar kind. Ik bid dat zodat dit emmytje dit zelf onder vind. KNUF
Och lieverd zit in tranen!!!!!!!! Wat lief dat je dat schrijft dikke smak . Jij word ook een geweldig lieve en sterke mama!!!!! Je bent gewoon al een schatje!! xxx
Elif wil je even heel veel sterkte wensen met die walgelijke laatste wachtdagen...pfff wat kunnen die langzaam gaan he? Hou vol en hou de emmy lekker bij je! ik wacht op een positief bericht
Hoi ELieverd!! Goed broeden he!! Goede voorbeelden doen volgen en ik hoop zo snel mogelijk ook een of twee cryo's te mogen ophalen!! Succes meid!! Ik gun het je vreselijk!!
Lieverd vind het zoooooooo erg voor jullie vroeg er gelijk na toen ik thuis kwam. Maar we gingen weer op bezoek ergens sorry! Deze cryootjes moeten het dan worden!!!!!!!!!!!!
Loutjelou, wat lief, dank je. Elif, gij dappere wachterd, ik duim voor deze supercryo! Lekker veel afleiding zoeken, dan gaat wachttijd sneller. Doen we hier ook: lekker gewandeld en uit eten geweest. Liefs!
maartje meis!! echt naar voor jullie!!! ik hoop dat jullie alles snel het geluk mogen ana schouwen! knuf
Morgen weer werken, dus hopelijk gaat die dag zo voorbij! Dinsdagavond koopavond, vip avond bij kwantum woensdag vrij, donderdag en vrijdag werken. Pffffff en dan hopelijk een posi test!
Goedemorgen iedereen. Vandaag wd 6 Zometeen gaan werken, hopelijk deze dag dan ook weer zo om hihihi. xxxxxx