elif hoe is het nu meid, zie dat je vandaag niet meer online bent geweest ik denk aan je. dikke knuffel lisa.
Net thuis van het werk, ik was klaar om 17 uur en toen ik naar het toilet ging rood bloed! Onze wondertjes zijn dus vlindertjes geworden met 5 weken en 3 dagen Ik heb geen buikpijn gelukkig. Weet alleen niet hoe het nu moet gaan hoelang moeten we nu weer wachten??? En van het ziekenhuis ook nog steeds geen antwoord. niet dat het uitmaakt nu maar jullie snappen me wel! Maandag bloedprikken en dan vragen hoe en wat? xxx
Schattie....ik vind het zo erg voor je...ik weet hoe hard jullie het willen en ik gun het jullie zo hard. Ik weet echt niet wat te zeggen, tot nu toe had ik geweigerd om de hoop op te geven. Ik kan het niet geloven.
Tja mijn man ook nu nog steeds zegt ie misschien is het maar 1 van de 2, maar die wonderen gebeuren niet bij ons, daar geloof ik niet meer in!
ooooh meid nee he! Even een hele dikke knuffel voor je, ik had het jullie zooo gegund. (((((KNUFFEL))))
Dank jullie wel meiden! Huilen kan ik niet meer, het is net of de 3 maanden pech me nu echt te veel zijn om nog over te huilen ( sorry voor het zeuren) Toch voel ik me ook wel sterk dat ik denk het is gelukt met cryo's insha'allah komt het dan toch nog allemaal goed! xxx
Lieverd met tranen in me ogen zit ik hier in de trein jouw bericht te lezen woorden schieten me te kort!!! Meid heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Knuffel
lieve elif. ik vind het zo erg dat het echt mis is gegaan... hoop dat je je verdriet en alle andere emoties kan delen, en uiteindelijk verwerken, met elifman, de andere mensen in je leven, maar wij zijn er ook. heel dikke knuffel en ik hoop dat je weer moed en vertrouwen durft te krijgen in een wonder in je buik in 2010. liefs..
He jakkes, wat is het toch oneerlijk!! Ik weet even niet wat te zeggen.... Een hele dikke knuffel dan maar!!! *KNUF*
Wat naar voor je dat dit is gebeurd... Echt om te schreeuwen! Heel veel succes bij de volgende keer!!
Hey Elif, Wat ontzettend kl*ten zeg!!! Een hele dikke knuffel van deze kant! Ik wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om weer door te gaan. Ooit komt het goed meis, daar geloof ik gewoon in! Liefs Loesie
oooo nee meis wat vreselijk oneerlijk dit Vind het ontzettend knap dat je ondanks alles toch ook nog positief vooruit kunt kijken............. Ontzettend veel sterkte om dit te verwerken!
Hey lieverd, Pfff, weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Wat ontzettend oneerlijk en verdrietig. Meid, heel veel sterkte en een hele dikke knuff!
weet je snippie mijn tranen zijn op lijkt het, ik ben ook kapotmoe. Alleen van het slechte nieuws vanaf oktober. En we wisten dat cryo's minder kans hadden maar de hoop naar een positest word groot. 1tje is er nu nog. En daarna tja wat dan iui, mijn man zou liever weer voor icsi gaan maar denk niet dat ze dat doen. Op naar de volgend keer!
Heb je al 3 ICSI achter de rug dan meissie:S!sorry dat ik het vraag:S! Is iui wel mogelijk? bij ons is er echt geen optie voor iui of ivf:S