Hhahahaahaha ik wil ook HCG . Maar geef me eerst maar eens een eitje met GOED SLIJMVLIES. Thanks Elif, je hebt PB terug .
Ik ben naar klanten gegaan ( kapster) wat ik nog heb. En daar afleiding gehad. Zometeen mannetje halen En wat boodschapjes doen waarschijnlijk
Elif de laatste dagen!!! Zo spannend, zet 'm op meid, en geen verhalen van ik heb weinig hoop etc. Ik had ook geen idee dat ik zwanger was en dit x kan wel heel anders zijn dan de vorige x, dussss probeer een beetje te relaxen (weet uit ervaring dat dat bijna niet gaat). Sterkte met wachten!!!!
hey elif !! De tijd gaat nu snel voor je he , nog een paar daagjes .... spannend !!! Kom je even een dikke knuf brengen
Nou dames biecht: Ik kon het niet weerstaan en heb getest. Negatief, de vorige tp had ik op deze dag die heeeeeeeeele lichte streep. En heb al 100 keer gekeken of er iets staat maar niks. Mijn man weet van niks want die zou zeker boos zijn Zaterdag nog maar eens samen maar heb er geen goed gevoel meer over en had ik ook al niet Dus ben bang dat het niks is en dan wachten tot zeker augustus xxx
:x:x:x we blijven duimen voor zaterdag...kans op klingeliaanse test natuurlijk. cryo''s kunnen later nestelen.... blijf positief meis dikke knuffel
Lieve elif maak je nog niet druk! hoe moeilijk ook! je bent nog vroeg!!! en dat je de vorige keer vroeg positief teste wil niet betekenen dan je nu ook al positief test! KNUF
Ik weet het maar ik zie het nu niet meer echt positief hoor dinsdag is de bloedtest ook nog. Maar ga ervanuit dat we met zijn 2en op vakantie gaan