ik teste op wachtdag 8 na tp heel erg licht positief na 5 minuten...maar had er wel een tweeling zitten op dag 11 nog steeds licht positief maar de cb digitaal gaf op dag 14 na tp zwanger 2-3 aan.... en bij mn zoontje teste ik op wd 14 na tp ook maar heel erg licht positief.....dus aub maak jezelf nog niet gek.....wonderen zijn de wereld echt nog niet uit meis....
Kan me voorstellen dat je de hoop al opgegeven hebt meis. Maar je weet maar nooit! Ik blijf gewoon doorduimen, geen bloed geeft moed!
Lieverd nog niet de moed opgeven hoor. Het kan nog! Kop op! Ik blijf ook lekker eigenwijs doorduimen. Dikke knuffel!
haha dank je wel lieverd!!! Hoop dan maar dat dit cryootje net zo eigenwijs is als alles deze cyclus!
Elif hou de moed erin dit cryotje is gewoon net zo eigenwijs als jij met je ik wacht tot zaterdag met testten
Lieverd het zegt echt nog he-le-maal niks! Ik snap heel goed dat je het even niet zag zitten, zou ik ook hebben, maar echt schat het heeft NIKS te betekenen!We gaan zaterdag gewoon posi testen
ooooooooo lieffie......ik ga keihard duimen en hopen dat dit gewoon te vroeg was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enne cryootje nestelt gewoon later in SO!! Enne ik was na cryotp op dag 9 al ongi dusssssssssssssssss... Knuf!
heb je niet te vroeg getest? je kan beter niet steeds gaan testen, dan maak je jezelf alleen maar gek. die stress is ook niet goed. ik heb tussendoor niet getest en gewoon gewacht tot de bloedtest. en geprobeerd er niet te veel aan te denken door afleiding te zoeken. ik ga duimen voor een posi bloedtest
ik heb geen ervaring met terugplaatsingen.... MAAR ik weet wel dat ELKE zwangerschap anders is..... dus ik neem aan dat dat op deze manier ook zo is.... ik testte ene zwangerschap ook eerder positief dan bij de andere... dussuhhhhhhhhh denk dat je gewoon alle opties open moet houden..!!!! xxx
Lieverds is verlies langzamerhand beige/ licht bruin Zo begint de ongi en zo begon de mk We testen toch nog zaterdag maar dit is geen goed teken natuurlijk