Meis, het zit ons ook niet mee he? Maar we geven de moed niet op he? We gaan er samen weer voor!!!!!! Zucht.................slik....................... Dikke knuffffffffffffffff
Elif meis; t is nog wel heel vroeg hoor! Je weet t nooit..... zolang t bruin niet rood wordt blijft er een kans! Knuffel! xxx
Hee lieve Elif, wat een emodag voor jou! Bah, zeg. Het is inderdaad nog niet 100 % voorbij, maar als jouw gevoel denkt te weten hoe het zit, hebben wij vrouwen het helaas vaak bij t goede eind. Hele dikke knuffel!!
NEEEEEEEEE stuur het weg!!! Ja makkelijker gezegd als gedaan. Een dikke knuffel voor jou schat! Je mag me altijd pben he!
ahhhh Elifje toch, Allah is groot en ik hoop dat dit bruinverlies gewoon innestelbloed is of oud bloed! Geef nog niet op schat! Ik ga zo een dou3a (gebedje!) voor je doen!
nee he meid, jij ook al ik hoop dat je gevoel niet klopt, maar helaas zegt je eigen gevoel vaak al heel veel. dikke knuffel x.
Goedemorgen meiden, Hier geen goed nieuws. Het is nu al donkerbruin met stolsels, de ongi komt er dus echt aan. Ik wil nu eigenlijk gewoon stoppen met utrogestan want dat heeft geen nut natuurlijk! Helaas de poging mislukt 20 april hebben we vervolggesprek( gelukkig had ik die al extra gemaakt) en dan kijken wat hij zegt van wachtlijsten enz Harstikke bedankt voor jullie steun !!!
Ah Elif dat meen je niet ?? Wat vind ik dit erg voor jou en je man zeg Ik hoopte het zo voor jullie... Een hele dikke knuffel. Ik denk aan je.
ben erg echt kapot van Waarom kan nooit iets goed gaan? Waarom hebben we dat verdient??? Mijn man neemt het zichzelf kwalijk wat natuurlijk onzin is....
jeetje meisie toch!! lees net het vreselijke nieuws. Had echt zoveel hoop voor je. zat al duimen te draaien! wat een klotenieuws. maar julie verdienen ook echt een wondertje en ik weet zeker dat julie er en gaan krijgen...!! goede mensen zullen ze toch niet overslaan!! ik duim voor je meisie!
Dank je wel meid IK vind het echt geweldig voor jou!!!!! Kan helaas je test niet zien hihih. Ooit heeft iemand voor ons tarot gelegd en die zei toen jullie krijgen kinderen maar het word een hele lange en pijnljke weg Idd daar geef ik haar gelijk in...
hopen dat het toch gauw wat beter voor je word ik gun het je echt enorm.. ik heb je toegevoegd dan kan je ze waarschijnlijk wel zien. ik ga gauw werken.. succes vandaag!!!