Jullie hebben dit écht niet verdiend meis !! Wat vreselijk moeilijk voor jullie..ik krijg er tranen van in m'n ogen Maar ik weet zeker dat uiteindelijk Allah jullie ook een wondertje zal schenken, al het geduld dat jullie maşa'Allah steeds weer opbrengen zal beloond worden, Allah is groot.
Jeetje, kan je je niet een dagje ziekmelden ? Van de andere kant geeft het misschien juist wat afleiding om te werken..
@elif, neem wel echt de tijd voor jezelf, als het op het werk niet gaat....meld je een dagje ziek....heb ik ook gedaan, ik ga niet meer werken voordat we die nieuwe echo hebben gehad..... dit hadden we niet afgesproken, maar ik hoop/duim/bid dat jullie dat pracht wondertje echt nog in handen krijgen!!!! dikke knuf!!!
Lieve Elif, Een hele dikke knuffel meid; wat ontzettend verdrietig! Geef maar even toe aan het verdriet hoor; dat heb je gewoon nodig. Ik ben toen gewoon gaan werken zonder te vertellen wat er aan de hand was, maar dat was niet zo'n goed idee achteraf vond ik. Soms moet al het verdriet er even uit hoor! xxx hypo
Lieve elif!! Wat erg meissie tranen schieten in me ogen! Zulke lieve mensen verdienen een wonder! Meid ik blijf hopen bidden dat wonder snel zou komen! Knuf
Hoe moeilijk het nu ook is, houdt je daaraan vast. Dat heb ik ook gedaan. Ooit had ook iemand vor ons voorspeld dat we één kindje mochten krijgen, en zeker liet ik de hoop vaak zakken en zag ik het niet zitten, maar.......zie mijn banner. We zijn er nog niet, maar wel al heel ver. Ik had dit jou ook zo gegund. Doe je wel rustig aan vandaag, en als het niet gaat, gewoon naar huis gaan en aan jezelf denken. En je man valt natuurlijk ook niets te verwijten, niemand weet waarom dit soort dingen gebeuren. Maar jullie zijn samen sterk en komen er wel weer boven op. Dikke knuffel van mij
Ik vind dit zo enorm erg voor jullie meis!!!! Maar bruin is ook nog steeds geen rood bloed! Kan het niet alsnog een innesteling zijn. Dit vind plaats ong. 5-10 dagen na de bevruchting, en volgens mij zit je nu op dag 10 na TP toch? Ik weet dat jullie de hoop al volkomen hebben opgegeven, maar zolang je niet rood bloed verliest, blijf ik nog voor je hopen dat het een innestelings"bloeding" is en je alsnog positief gaat testen!!!!!! DIKKE KNUFF !!!! En je weet me te vinden als je ff een schouder nodig hebt!
Hey lieve Elif, wat lees ik nou? Heb je echt geen hoop meer? Vind het zo verdrietig voor jullie lieverd. Sterkte en een dikke knuffel!
Lieve Elif meis ik weet niet wat ik moet zeggen.....*BIG HUG*..... heel veel sterkte, for what it´s worth....
meisje.... las je berichtje bij de septembermama's....... Dacht even reageren in je eigen topic, maar ik weet even niet hoe..... Zou je graag wat opbeuren... maar lijkt me onmogelijk nu ..... dus ben ik graag een van de schouders waar je op uit kan huilen... Krop vooral je emoties niet op...... gooi alles er maar uit.... knuffel
Oh Elif, wat verdrietig.... had het zo voor jullie gehoopt, maar hier brandt nog steeds een kaarsje voor een Elif-beeb.
Ow schat ik ben sprakeloos!En boos!Waarom nou ik wens jullie veel sterkte toe! En gewoon naar huis gaan als het niet gaat, xxxjes Mounia
Ook hier kom ik je even knuffelen... Als het al iemand gegund is . Ik hoop dat je of genoeg afleiding vind op je werk, of dat ju nu lekker thuis kan zitten gaan sippen met een bak thee en een berg met chocolade. Ik duim voor je voor 20 april!
elif lief.. KLOTE! weer niet gelukt. ik wil je een heel dikke knuffel geven.. het is zon oneerlijk en hulpeloos proces.. niet denken ' dat het jullie niet gegund is ' of ' waarom jullie dit moeten meemaken ' hoor. er is geen reden voor, het is allemaal een willekeurige ' jackpot ' en niemand weet waar en wanneer de prijzen vallen.. ik hoop ontzettend dat die prijs, een elifbeebje, snel bij jullie mag vallen. heel veel liefs en pas goed op jezelf en elkaar.
Hee lieve verdrietige Elif en lieve verdrietige Elifman, Bah bah bah, waarom plakte dat cryootje nou niet?! Er zit geen reden achter, het gaat niet eerlijk en de liefste mama's krijgen niet het snelst en het makkelijkst kindjes. Het is nu eenmaal vreselijk stom! Ik snap dat jullie heel verdrietig, boos en ongelukkig zijn. Het gaat vanzelf weer een klein beetje beter voelen, maar nu is het heel naar. Een dikke knuffel van Mijs
Lieve Elif, Ik weet niet wat dat is met die cryootjes...Ik heb zelfs de poging voor een cryoterugplaatsing moeten laten afbreken! Ik wens jou heel veel sterkte en ik weet hoe je je voelt! Inshallah is het de volgende keer beter voor ons (allemaal)! Knuff Nahid