Zo erg dat hij het zichzelf kwalijk neemt. En dat krijg je natuurlijk niet zomaar uit zijn hoofd gepraat... Wou dat ik iets kon doen voor jullie!
Dank je wel lieverd! Nee idd hij was al bezig ik houdt verschrikkelijk veel van je. Maar misschien daarom moet ik je laten gaan. Zodat je gelukkig kunt worden met een andere man en dan kinderen kunt krijgen. Mijn hart brak..
Oh meid toch. Dat moet heel moeilijk zijn voor jou om te horen en voor hem om te zeggen! Hoop zo dat hij heel vlug inziet dat jij hem graag ziet en hem niet wil inwisselen voor iemand anders. Kan hij er met iemand over praten of helemaal niet?
Waaaaat! Hij houdt iig wel veel van je om je te laten gaan... Maar zet 'm eens achter de compie, dan zullen wij eens op hem inpraten . Jammer dat mannen niet zo graag van zo'n oppep-forum gebruik willen maken. Mijn bijna-hubbie verlaat mij ook niet zomaar, al vraag ik het wel eens aan hem. Ik wordt ook wel eens onzeker. En dan wordt ie "boos".
Nee helaas kan hij er met iemand over praten Vind het ook heel zwaar want dat wil ik absoluut niet. Hij vind het afschuwelijk om mij zo te zien zegt ie. Je hebt alles gedaan de gekste dingen en het is niet gelukt Tja daar doe je helaas niks aan. En het bloeden is ook echt begonnen dus ik zat ook niet zo lekker in mijn vel Bijna vakantie nu kunnen we hem zeker gebruiken xxx
Ik was ook echt kwaad! Ik zeg dat wil ik helemaal niet! Ja maar zegt ie dit heb je niet verdient Komende vakantie eens goed praten hoe en wat, Niet over uit elkaar gaan iig
Ja heerlijk kijk er zo naar uit!!!!! Heb al dingen klaargelegd en voor mijn schoonbroer wat gaat trouwen vandaag nog verschillende kado's gekocht
pfff drie topics tegelijk bijhouden wordt wel veel... zal ff kijken in de andere topics en ben zo terug
mei-juni topic: nee, negativiteit helpt niet. Maar ik denk nog steeds dat ze ons weer met de beide benen op de grond wilde zetten. Maar toch, dit heeft niet geholpen. Elif topic: Is dit de zelfde schoonbroer? of is dit weer een andere?
ja hahaha, tussen het lekkerbekken boven de worteltjestaart en denken dat ik eigenlijk iets gezonds moet eten, kom ik ook nog even computeren
Elif lieverd...ben ik even een dagje niet online, lees ik dit verschrikkelijke oneerlijke nieuws!!!! Een hele dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor je mannetje, tranen liepen me over de wangen toen ik het verhaaltje las waarin stond dat hij je wilde laten gaan. Wat ontroerend dat hij zoveel van je houdt, maar dat is natuurlijk niet de oplossing, want dat wil je natuurlijk niet! Ik vind dat hij al zo'n stap heeft gezet in het KID-traject! Petje af voor hem hoor! Lieve lieve Elif, het MOET ooit een keer goed komen! Ik ga zo ontzettend voor je duimen en kaarsjes aansteken dat de volgende poging gaat lukken! Dikke smakkerd!
Loesie dank je wel!! idd dat heb ik hem ook gezegd dat dat de oplossing niet is. Was een heel ontroerende dag vandaag. Beiden vragen we ons maar af waarom??? Natuurlijk krijg je dan ook misverstanden ,zodat hij mij en ik hem niet begreep zoals het bedoelt was... Maar idd toen kwam het hoge woord eruit misschien moet ik je dan laten gaan.... Ik was verstomd Ik heb hem al meerdere malen uitgelegd dat ik dat niet wil.. Maar het schuldgevoel vreet aan hem
you ve got pb??? nee worteltjestaart! Hij was heeeeeel lekker. Bijna hubbie krijgt het stukkie niet op. Ik ga 'm ff helpen. See you tomorrow! ga op verjaardag.
Elif lieverd kom je even een knuffel geven !!! poeh is niet niks wat een emoties lieverd!!! maar jullie zijn een heel sterk stel! KNUF