Lieve Elif, heb je hier nu ook gevonden Mijn man hefet het er de vorige keer ook heel erg moeilijk mee gehad omdat het aan zijn zaad lag dat het niet spontaan ging lukken. Die kroop helemaal in zijn schulpie. Na heel veel praten had hij uiteindelijk wel door dat ik hem absoluut nooit de schuld zou geven en never nooit niet om die reden bij hem weg zou gaan....Bij ons heeft het geluk ons toegelachen en ik weet zeker dat dat bij jullie ook gaat gebeuren!! Mannen zijn toch ook tere wezens hoor Dikke knuffel Daffie
aaaaaaaah daffie wat lief dat je mij komt opzoeken! Heb je verhalen gevolgd toen jullie voor jullie Myrthe bezig waren. Ja ze zijn toch wel gevoeliger als ze zich willen voordoen Harstikke bedankt voor je berichtje! Dikke kus xxxxxx
Elif, we gaan de turbo aanzetten naar Augustus! (we stoppen alleen ff op 4 juni, want dan ga ik trouwen met de love of my life!!!!) Ik gun het je zooooooooooooooooooooooo ontzettend!! Het moet, het moet, het moet!!!! Dikke megaknuffel van mij!
Dank je wel lieverd!!!!! Oooh 3 juni mooie datum met hopelijk heeeeeeeeeel mooi weer!!! Hoe voel je je nu????? Moet ff bijlezen van je echo want daarna was ik werken helaas. xxxxxx
elif ik hoop ook dat het heeeeeeeeeeel snel aug is!!!! want met MOET gewoon lukken meis! gun het jullie zo... hoe is het nu met jouw en je man!? xx
Dank je wel lieve Ella. Hier is het wel rustig beetje gestress rodnom de vakantie. Eerst waren de namen niet goed, nu zat hilton ineens vol dus toch geen plaats( bij schiphol) Toen dacht ik bastion maar daar mocht je eigenlijk niet de hele tijd geparkeerd staan dus maar afgezegd. Nu maar bij budget parking gereserveerd dus hoop dat he nu ff rustig is hahaha. Maar tja de rest het gaat op neer..
4 juni lieverd!!!Anders stoppen we een dag te vroeg! Gaat nu wel weer...schrik zit er goed in! Maar gelukkig zag alles er super uit! Zal zo even foto's plaatsen in m'n album! Je ziet nu echt een klein beebje! Bruinverlies is zo goed als gestopt. Al weer minder dan gister, dus gaat de goede kant op! SMAK
aiii vakantie stress!!! pfff wat een gedoe allemaal om alleen al naar schiphol te komen he! ik las net ook ff je andere topic over parkeren bij schiphol. wij vinden dat ook altijd veeeeeeeeeeeeel te duur en echt zonde van ons geld! we laten ons meestal brengen! hebben jullie niet iemand in de buurt die jullie kan brengen!? wat heerlijk dat jullie er ff tussenuit gaan!!! hebben jullie zekers verdiend lieve meid! xx
Lieverd hopelijk is het snel de 15e voor jullie!!! Tja mensen willen geen 3 uur voor ons rijden want we wonen bij maastricht dus dat is wel een stuk.... Dus daarom dan maar bij budget parking 60 euro tja wat moeten we anders heh... Hahaha normaal zijn we eigenlijk nooit gestressd voor we op vakantie gaan, maar we vliegen normaal altijd vanaf eindhoven gelukkig in de zomer ook!! Niet weer die stress. Loesie ben blij voor je dat het bijna weg is.. Ik ben daarstraks ff dom en stout geweest, ging kijken hoever mijn banner zou zijn 15 wkn en 2 dgn Soms vraag ik wel eens in mijn eigen waarom ben / zijn je / jullie nu weggegaan Ben zo'n emotioneel zooitje momenteel. Nu een film op van een hondje wat dood gaat nou huilen hoor en kijk direct naar die 2 van mij. Onze lieve schatjes. Ik moet echt opbiechten dat ik ze toch heel erg ga missen, hoewel ik uitkijk naar de vakantie xxx
@elif, wij wonen ook in het zuid-limburgse land....als ik nou niet zo verdomde moe was... geniet van jullie welverdiende vakantie, en dan met een super posi gevoel richting augustus....
Lieverd een hele fijne vakantie....even alles achte je laten en samen genieten en dan volle kracht naar augustus! Knuf!
Lieverd, ik wil je even een hele fijne vakantie toewensen! Hopelijk kunnen jullie je weer helemaal opladen om er straks weer voor de volle 100% tegenaan te gaan! Liefs
Lieve Elif, Kom je even een hele fijne vakantie wensen en geniet ervan. En dan uitgerust op naar augustus. Veel plezier, kussss
Harstikke bedankt lieverds!!! Strakjes de hondjes wegbrengen. Ik heb ze maar doodgeknuffeld hahaha ben echt erg En dan morgen tegen half 5 vertrekken richting schiphol. IK probeer bij te komen lezen maar als het niet lukt xxxx
Ik ken het... ik kijk ook wel eens hoeveel weken ik nu zou zijn geweest... Maar goed, het is niet anders . Fijne vakantie en ik hoop dat jullie lekker tot rust kunnen komen. Lekker bij kunnen praten en jullie op te laden voor de volgende poging. En... als jullie terug zijn is alweer bijna jullei volgende gesprek in het zh. Hb je eigenlijk nog iets van AZM gehoord? Leuven was negatief, maar je zou ook nog in nederland info gaan opvragen, toch? knuf knuf Liefs, Marjah
Nee meid nog steeds geen reactie helaas. Net de jongens weggebracht en nu ff wat eten, dan slapen en morgen weer vroeg op xxxxxxx
He lieverd, Heel veel ontspanning en veel plezier gewenst!! Hoelang blijven jullie ook alweer weg?? Kussie!!
Lieve elif! Lieverd ik wens jouw en je man een ontspannen. Vakantie toe! Dat jullie vol goede energie terug komen! Lieverd geniet er van! Kus