lieve elif, wil je nog even een hele fijne vakantie toewensen, probeer lekker te genieten meid, jullie hebben het verdiend. x lisa.
Vanuit mij ook: Elif een heeeeeeeelllllllleeeeeeee fijne vakantie! Probeer nader tot elkaar te komen, meis! ***knuff**
Hallo lieverds, hier ff uit turkije. Overmorgen zijn we alweer thuis rond deze tijd. De vakantie is geweldig en hebben goed genoten! En wat heel goed is even niet aan al de problemen gedacht. Ik ga ff bijlezen bij iedereen. dikke kus
Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn meis. Nog een ruime dag flink genieten en een fijne vlucht terug, kusss
Hier ben ik dan weer Harstikke bedankt lieverds!! De vakantie heeft echt goed gedaan voel me echt goed nu. Een hele week tot de laatste dag dan niet aan de kinderwens gedacht! Volgende week dinsdag gesprek met dr tournaye over hoe en wat nu en evt wachtlijst hoop ik toch. Het laatste kindje van mijn man zijn zus gezien, wat naar hem zelfs vernoemd is Hij is zooooooo lief , maar dat deed ons beiden wel ff pijn. De realisatie van mmmm wij nog niet. Maar ben erg benieuwd naar volgende week. xxxx
@elif, fijn dat jullie zo genoten hebben van julli welverdiende vakantie.... leuk dat het kindje van je schoonzus naar je hubbie is vernoemd...speciaal, maar idd ook weer confronterend... ik hoop dat jullie in 2010 het geluk mogen ervaren van een nieuwe zwangerschap, die eindigd met een pracht kindje in jullie armen!
Fijn dat de vakantie jullie goed heeft gedaan. En kan me goed voorstellen dat het confronterend was, jullie neefje zien. Ik ga duimen dat jullie dinsdag te horen krijgen dat er geen wachtlijst is!
Dank je wel lieverd, ik hoop ook zooooooooo voor jullie dat jullie snel mogen beginnen pfffffff zolang wachten en dan weer wachten
hej elif lieverd!!!!fijn dta jullie zo genoten hebben. bijzonder hoor dat hij vernoemd is naar je man.maar idd soms wel pijnlijk. lieverd ik hoop dat jullie niet al te lang hoeven te wachten. KNUF
Hey lieffie, Je bent weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie,was jullie ook heeeeel er gegund!!!!!!!!! Lekkerrrrrrrrrr..... Volgende week dus gesprek, spannend!! Hoop echt dat jullie sneller aan de beurt zijn dan augustus! Kus!
Wauw sabrien volgende week de tp en die ontdooiing komt helemaal goed gaan we vanuit!!!!! hele dikke kus
Hé Elif, fijn te horen dat je zo genoten hebt van jullie vakantie! Volgende week alweer jullie gesprek... ik hoop dat je terug komt met goed nieuws! Bijzonder dat jullie neefje vernoemd is naar je man, maar kan me ook helemaal voorstellen dat het erg moeilijk is (zelf ook 2 zwanger schoonzussen, waarvan er één al een kleintje van net een jaar heeft... heel leuk, maar ook heel confronterend). Succes volgende week!!
heeee zonnelif! fijn dat je het zo lekker hebt gehad! gesprek komt alweer dichtbij, heb je alle vragen (en eisen ) opgeschreven? ik denk aan joe! knuf!
Hey Elif, Weer back zie ik. Dat ziet er wel heel gaaf uit joh. Fijn dat je lekker hebt kunnen genieten zonder al teveel na te denken. Nu op naar het gesprek, spannend weer.