hoi Elif , wat fijn dat jullie zo fijne vakantie hebben gehad! en echt ff goed konden uitrusten en jullie gedachtes verzetten! kan me voorstellen dat het een confrontatie was om je neefje te zien! mooie foto''s hoor!! veel succes bij jullie gesprek en hopelijk zijn jullie eerder als augustus aan de beurt!! Liefs xx
Dank jullie wel lieverds, Het was ook echt heeeeeerlijk daar. EN dan het eten oei oei oei TÉ lekker allemaal hihihi.
dankje wel lieverd! jaaaa echt spannend hoor voor ons! ik heb de folders al 10x doorgelezen en ben echt benieuwd! moet eerst denk ik aan de provera.... maar ze wou nog beter weten waar ik de verstopping had in mn eileider , dus daar zal ik ook wel wat over te horen krijgen
Ohw ben erg benieuwd !!! Hahaha dat is om zenuwen van te krijgen heh Ben benieuwd wat ze je gaat vertellen allemaal xxxxxx
Lieve Elif, Kom je even een dikke knuffel brengen! Las dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, fijn om te horen! Had je ook wel verdiend!
Hee!!!! je bent weer terug Fijn te horen dat je lekker tot rust hebt kunnen komen . Op naar 20 april! duim duim duim
Hey vakantieganger! Zo te lezen hebben jullie genoten! Heerlijk dat je even alles van je af hebt kunnen zetten! Ik duim weer mee dat jullie dinsdag goed nieuws krijgen en weer verder kunnen! Liefs
@elif82 ik lees dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!!! Krijgen jullie dinsdag te horen wanneer jullie weer van start mogen gaan?? XXX Liefs
Bailey ja dan horen we hoelang het nog kan duren waarschijnlijk. En ik houdt wel rekening met ongeveer 4 a 6 maanden. Jullie naar gent ook heel spannend
Hier sinds vandaag al donkerbruin, dat is erg vroeg . Het begint een paar dagen voor de ongi maar nu moet ik nog 8 dagen. Heel vreemd. Mijn lichaam word steeds gekker hhaha
Hee lieve Elif, Fijn dat jullie lekker hebben genoten en gezellig dat je er weer bent! Hoop op een goed gesprek dinsdag en dat het eerder naar de 4 dan naar de 6 maanden toe gaat voor jullie. Hmm, bruin verlies, mij zeer wel bekend. Heb het soms 3 dagen voor NOD, meestal een dag of 6 voor NOD al, maar ook wel es vanaf de dag na mijn eisprong!! Artsen blijven volhouden dat het allemaal niks uitmaakt. Liefs!